הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדריך צפייה פברואר: הסדרות הכי שוות שצפויות לעלות למסך הקטן
החודש החדש בפתח, וזה הזמן להכיר שלוש סדרות נהדרות ומעניינות שיעלו לאוויר ממש בקרוב, וצפויות להיות בגדר חובת צפייה. אז מה מחכה לנו? ריאליטי טראש אסקפיסטי, איך לא, וגם כמובן קצת דרמה עתידנית, ולקינוח מנת דוקו משובחת

בכל חודש עולות למסך הקטן עשרות סדרות שונות, בקרב ענקיות הסטרימינג וכמובן הערוצים השונים. המבחר האין סופי הזה מקשה פעמים רבות על הצפייה ויותר מכך, על הבחירה. אך אל חשש, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. החלטנו לרכז עבורכם את שלושת הסדרות הכי מעניינות שעולות ממש בקרוב.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזיווג המושלם (Perfect Match)

ענקית הסטרימינג נטפליקס יודעת לעבוד נכון עם טיימינג. בדיוק בזמן לוולנטיינס מגיע אלינו ריאליטי האהבה האולטימטיבי - 23 מתמודדים מוכרים מתוך מגוון עונות של "האהבה היא עיוורת", "חם, לוהט, רותח!", "המעגל", "החפרפרת" ועוד. הסדרה תכלול 12 פרקים, ובמשך שלושה שבועות יעלו ארבעה פרקים בכל פעם. הפורמט של התוכנית עוד לא ברור מספיק, אך מסתמן כי נטפליקס מנסה לאתגר את הז'אנר שלרוב מתמצה בלתקוע גברים ונשים פוטוגנים באחוזה נוצצת, עם משימות  והחלטות אסטרטגיות.  את התוכנית ינחה ניק לאשיי שמנחה גם את "האהבה היא עיוורת", וחובבי הז'אנר, כאמור, יפגשו כאן לא מעט פנים מוכרות.

שלום מחר! (!Hello Tomorrow)

אפל טי וי פלוס בסדרה חדשה, במרכזה ג'ק, סוכן מכירות בעולם עתידני המנסה לשכנע אנשים לקנות פיסת נדל"ן על הירח, אך איך לומר זאת בעדינות, העסק לא בדיוק ממריא. לפי הדיווחים, יש ציפיות גבוהות מהדרמה הקומית החדשה של ענקית הסטרימינג, בעיקר לאחר ההצלחה שזכתה לה "טד לאסו" - הסדרה האחרונה באותו ז'אנר.  

המיליונים של גונתר (Gunther’s Millions)

המיני דוקו החדש של נטפליקס משלב שני דברים שיכולים להזין זה את זה, בקלות: כלבים, וכסף. הסדרה המשונה והמעניינת הזו מתחילה כאשר כלב רועה גרמני יורש מהבעלים שלו, רוזנת עשירה, סכום של 400 מיליון דולר. הדוקו כולל ארבעה פרקים בסך הכל, והוא מציג אורח חיים הכולל מטוסים פרטיים, נכסים ברחבי העולם ואף מגורים באחוזה שהייתה שייכת בעבר למדונה. מסתמן כי הסדרה מצטרפת לז'אנר הדוקו-חשיפות של נטפליקס שזכה להצלחה רבה עם סדרות כמו "טייגר קינג" ו"נוכל הטינדר" - אך הפעם עם דמות פרוותית וחמודה, שככל הנראה תצליח לסחוף קהל רחב.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE