הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרשויות עצרו את נהג הטסלה האלים שהפחיד את תושבי דרום קליפורניה
סיירת הכביש המהיר הודיעה כי נתנאל ראדימק בן ה-36 נמצא במעצר ומוחזק בערבות של 5 מיליון דולר, לאחר שתועד במספר מקרים בהתקפי זעם אלימים כלפי קורבנות תמימים

סיירת הכביש המהיר של קליפורניה עצרה ביום ראשון בלילה את נהג הטסלה שהטיל אימה על דרום המדינה, כאשר תועד מספר פעמים בהתפרצות זעם אלימה כלפי נהגים אחרים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

החשוד הנוהג ברכב החשמלי, ללא לוחית רישוי, עלה לכותרות לפני כשלושה שבועות לאחר שנקשר למספר תקיפות שהתרחשו בכבישים המהירים, כולל מקרה ביוני במערב הוליווד, שכלל עימות עם אישה שהייתה במכוניתה עם אמה בת ה-93.

הרשויות פרסמו כי החשוד הוא נתנאל ראדימק בן ה-36, שנמצא במעצר ומוחזק בערבות של 5 מיליון דולר בגין תקיפה עם נשק קטלני - שכן בפעמים רבות מהתקריות הוא יצא מרכבו עם צינור מתכת וחבט על הדלתות והחלונות של נהגים שהרגיזו אותו. אז, הוא נכנס בחזרה למכוניתו ונמלט מהמקום.

ב-11 בינואר ראדימק תועד בשני מקרים אלימים שונים, כאשר באחד הוא נראה יוצא במהירות מהטסלה השחורה דגם X ורץ לעבר מכונית, אותה הכה מספר פעמים עם צינור המתכת. הנהג הקורבן סיפר כי הוא התחיל להסריט את האירוע לאחר שקלט את החשוד נוקט באלימות כלפי אדם אחר, לפני שהפנה את הזעם כלפיו.

 

 

אז, האיש שנשאר אנונימי סיפר לערוץ מקומי: "בהתחלה חשבתי, האם עלי להצמיד אותו לקיר עם המכונית שלי? האם אני צריך לדרוס אותו? מה עלי לעשות? אבל ניסיתי להישאר מרוכז ולחשוב שאני לא רוצה לעבור ברגע מקורבן לעבריין".

הרשויות קיבלו מספר תלונות על אותו חשוד, אך התקשו למצוא אותו שכן הוא נסע ללא לוחיות רישוי. אך בזכות תיעודים של מקרים שונים וחקירה מעמיקה, הם הצליחו לאתר את ראדימק ולעצור אותו. 

לאחר מעצרו, אתר חדשות מקומי דיווח כי ראדימק מוכר לרשויות החוק מאירועים בעבר. בשנת 2022, הוגשו נגדו שתי תלונות באשמת אלימות נגד אותה אישה. בשנה שלפני, הוגש נגדו אישום בשל "החזקה עבור מכירה של מתאמפטמין". כמו כן יש לנו שני אישומים על ונדליזם משנת 2017.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE