הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בניה של פמלה אנדרסון שוברים שתיקה: ״היא נשארה בלי כלום, הייתה בחובות רוב חייה״
שני בניה של הכוכבת והשחקנית חושפים את נקודת המבט שלהם על קלטת הסקס המפורסמת של אימם בדוקו חדש, ומספרים על הקשיים בבית הספר, החרטה, ותחושת הכישלון שהגיעה בעקבות מצבה הכלכלי של אנדרסון

קלטת הסקס של פמלה אנדרסון דלפה אי שם בתחילת הניינטיז, כאשר בניה, דילן וברנדון, לא יכולו להתחמק מכך. כעת, היא מחליטים לשבור שתיקה ולהגיב לראשונה לנושא, כל זה בדוקו החדש של פמלה המספר את סיפור חייה. ״כשהייתי ילד, הלכתי בהרגשה שכולם יודעים עלי ועל המשפחה שלי דברים אינטימיים״, סיפר ברנדון, הבכור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיף ואמר, כי התחושה הייתה כי כולם בבית הספר ידוע את הסוד הקטן והמלוכלך הזה. ״אני זוכר שבבית הספר, אם מישהו רק היה מעלה את הנושא, את השם של אמא שלי, הייתי נלחם בכל הכוח. הייתי מאדים וכועס ורב עם כולם״, סיפר. 

גם בנה הצעיר של הכוכבת, דילן, עבר תקופות קשות בחייו. ״היו רגעים שהייתי מגיע הביתה בוכה ושואל את אמא שלי למה היא עשתה את זה״, אמר. כידוע, הקלטת המדוברת צולמה זמן קצר לאחר שפמלה התחתנה עם טומי, בשנת 1995, וזמן קצר לאחר מכן נגנבה מכספת במוסך ביתם במהלך עבודות שיפוץ. לאורך השנים היו לא מעט שמועות שטענו כי השניים הם אלו שהדליפו אותה. 

לבסוף, סיכמו הבנים ואמרו, כי למעשה, אימם הייתה בקשיים כלכליים רוב חייה. ״הדברים היו נראים אחרת אם היא הייתה לפחות עושה כסף מהקלטת הזו. הלוואי שזה היה כך. היא הייתה יכולה להרוויח מיליונים, אם רק הייתה חותמת על המסמכים. במקום זה היא נשארה בלי כלום. הקריירה שלה הלכה ודעכה. היא הייתה בחובות רוב חייה״. 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE