הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הורים לשלושה: אדם לוין ואשתו הביאו לעולם בייבי נוסף
הזמר וכוכב להקת ״מארון 5״ הרחיב לאחרונה את התא המשפחתי יחד עם אשתו, בהאטי פרינסלו, זאת לאחר שהשניים היו במשבר זוגיות קשה בעקבות הודעות רומנטיות ששלח הכוכב לנשים שונות

אדם לוין ובהאטי פרינסלו הרחיבו את התא המשפחתי והם באופן רשמי הורים לשלושה. כידוע, לשניים שתי בנות, דסטי רוז בת השש וג׳וי גרייס בת הארבע. עדיין לא ברור מה המין של הבייבי החדש, ונראה כי המעריצים מחכים להודעה רשמית של הזוג.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, השניים סיפרו על ההריון בחודש ספטמבר האחרון, זמן קצר בלבד לאחר שלוין היה במרכז פרשה לא מחמיאה במיוחד, כאשר התגלה כי שלח הודעות מיניות לנשים שונות. לאחת מהן אף הציע כי יקרא לתינוק שבדרך על שמה. אך כפי שניתן לראות, למרות הגילוי הדרמטי, נראה כי השניים הצליחו להתגבר על המכשול. 

בנוסף, לוין החליט לקחת אחריות וכתב בעמוד האינסטגרם האישי שלו: ״עשיתי טעות בכך שדיברתי עם מישהי מלבד אישתי, בצורה פלרטטנית. עם זאת, לא ניהלתי רומן. חציתי את הגבול, וזה היה בלתי הולם. דיברתי על כך עם אשתי, ועשינו מה שצריך בשביל לשקם את המשפחה. אשתי והבנות הם האנשים החשובים ביותר בחיי. הייתי טיפש ותמים שסיכנתי את זה״, כתב.

מקורב לשניים סיפר לאחרונה כי אשתו אמנם כועסת עליו, אך מאמינה לדבריו. ״היא יודעת שהוא לא בגד בה פיזית, וזה הבדל ענק. היא האמינה שהם נשואים באושר והייתה המומה לגלות את כל זה בהתחלה, אבל הם הצליחו להתגבר. זו ללא ספק הייתה קריאת השכמה עבורו״, הסביר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE