הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדת ביה"ס בשיקגו מואשמת בהונאה של 1.5 מיליון דולר - על ידי גניבת כנפי עוף
במשך שנתיים, מנהלת שירותי מזון בת 66 ביצעה מאות הזמנות של כנפיים ששולמו על ידי מוסד הלימודים - אם כי האוכל מעולם לא הגיע לתלמידים

פקידה במחוז בית ספר בשיקגו, אילינוי, נעצרה בחשד שגנבה מזון בשווי 1.5 מיליון דולר, בעיקר כנפי עוף, זאת במהלך תקופת מגפת הקורונה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

סוכנות הידיעות AP דיווחה כי ורה לידל בת ה-66, שעבדה כמנהלת שירותי המזון במחוז ביה"ס הארווי 152, מואשמת בעבירה פלילית בגין פשע פיננסי העולה על מיליון דולר, והיא מוחזקת בכלא מחוז קוק בערבות של 150,000 דולר.

על פי התביעה, לידל ביצעה מאות הזדמנות לא מורשות של מוצרי מזון, בעיקר כנפי עוף, אצל הספק הראשי של המחוז 'גורדון שירותי מזון', זאת בין יולי 2020 עד פברואר 2022. על פי החשד, היא גנבה 11,000 קופסאות כנפיים.

בעוד שבת ה-66 ביצעה את ההזדמנות בנפרד מההזמנות של המחוז, 'גורדון שירותי מזון' חייב את מחוז בית הספר עבור ההזמנות מתוך האמונה שלידל מוסמכת לבצע את הרכישות בשמה.

 בינואר אשתקד, מנהל העסקים של מחוז ביה"ס ערך ביקורת וגילה שמחלקת שירותי המזון חרגה מהתקציב השני שלה ב-300 אלף דולר. לאחר מכן הוא מצא חשבוניות חתומות על ידי לידל עבור "כמויות אדירות" של כנפי עוף, מאכל שבדרך כלל לא מוגש לתלמידים מכיוון שהם מכילים עצמות.

כמו כן, סרטון מעקב הראה את החשודה מגיעה למתקן של גורדן כדי לאסוף את האוכל, וחתמה באופן אלקטרוני על המוצרים שקיבלה, ולאחר מכן חייבה את המחוז עבור כך. היא מעולם לא הביאה את האוכל לבית הספר.



25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE