הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ טוען שהוא סומך על פוטין - יותר מאשר על המודיעין האמריקאי
הנשיא לשעבר התייחס לחשיפה על בכיר ה-FBI לשעבר שנעצר בחשד שעבד עבור אוליגרך רוסי בניגוד לאינטרס האמריקאי, ושאל את עוקביו: "במי הייתם בוחרים, בפוטין או במשוגע הזה?"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר שהוא יותר סומך על הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין מאשר אנשי המודיעין האמריקאי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

בפוסט שפרסם בערוץ המדיה החברתית שלו, Truth Social, טראמפ נזכר בשאלות שנשאל לאחר פגישתו עם פוטין בהלסינקי, פינלנד, בשנת 2018, אז הוא אמר שהוא לא "רואה שום סיבה" מדוע רוסיה תתערב בבחירות 2016, למרות הטענות של ה-FBI.

כעת, הנשיא לשעבר הציע שוב שהוא סומך יותר על פוטין מאשר על המודיעין האמריקאי, זאת תוך שיתוף כתבה על בכיר לשעבר בסוכנות החקירות הפדרלית צ'ארלס מקגוניגל, שנעצר לאחרונה בחשד שעבר עבור אוליגרך רוסי. 

הפרשה מתעצמת אל מול העובדה שמקגוניגל היה דמות מפתח בחקירת ה-FBI על קשרי קמפיין טראמפ עם רוסיה. 

"זוכרים בהלסינקי, כאשר כתב מדרגה 3 אל אותי על מי אני סומך יותר, הנשיא הרוסי פוטין או ב'מודיעין' השפל שלנו", כתב טראמפ. "האינסטינקט שלי בזמנו היה שיש לנו אנשים ממש רעים בדמות ג'יימס קומי, מקבי, ברנן, פיטר שטרזוק ואהובתו, ליסה פייג'".

"ועכשיו אפשר להוסיף את מקגוניגל ורפש אחר לרשימה הזו. אז במי הייתם בוחרים, בפוטין או במשוגעים האלה?".

לפני מספר ימים, טראמפ אמר שהוא יכול היה לפתור את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה "בתוך 24 שעות". 

בנאום שנשא בסאלם, ניו המפשייר, הוא נזכר כיצד הילרי קלינטון טענה שכבר בשבוע הראשון לתפקידו כנשיא 'הוא יגרום למלחמה', ואמר: "הם חושבים שזה סוג האישיות שלי. אבל זה בעצם ההפך. האישיות שלי הרחיקה אותנו ממלחמות. וכבר אמרתי את זה, אבל זה לעולם לא היה קורה עם רוסיה. פוטין מעולם לא היה נכנס פנימה, ואפילו עכשיו, אני יכול לפתור את זה ב-24 שעות. זה כל כך נורא מה שקורה שם".

 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE