הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המטרה של טקסס: להפוך את הגבול שלה ללא אטרקטיבי עבור מהגרים
בתגובה 'לסירובו של ממשל ביידן לאבטח את הגבול', המושל הרפובליקני גרג אבוט הכריז כי הוא ממנה צאר שיהיה אחראי על ההתמודדות עם המספרים "חסרי התקדים" של המסתננים

המושל הרפובליקני של טקסס, גרג אבוט, הכריז ביום שני כי הוא ממנה צאר גבול משלו כדי להתמודד עם המספרים "חסרי התקדים" של מהגרים המציפים את מדינתו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אבוט מינה את מייקל בנקס, סוכן משמר הגבול בדימוס עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים באכיפת החוק, ליועץ המיוחד לענייני גבול, תפקיד שברמה הפדרלית מחזיקה בו סגנית הנשיא קמלה האריס, אך מעולם לא היה קיים ברמה המדינית. 

לטענת המושל, התפקיד מגיע בתגובה "לסירובו של ממשל ביידן לאבטח את הגבול".

במסיבת עיתונאים שנערכה באתר בניית חומת הגבול בסן בניטו, בנקס אמר: "בשבילי, העדיפות הראשונה היא להפוך את מדינת טקסס למקום הכי פחות אטרקטיבי לחצות אליו עבור מהגרים בלתי חוקיים", והוסיף: "הגנת הגבול של האומה שלנו היא משהו שהקדשתי לו 23 שנים מחיי, ואני מאוד נלהב מזה".

המושל אמר: "במשך כמעט שנתיים, טקסס נקטה פעולות היסטוריות חסרות תקדים תחת מבצע 'הכוכב הבודד' בתגובה לסירוב של ממשל ביידן לאבטח את הגבול".

"כדי להמשיך לעשות מה שאף מדינה אחרת בהיסטוריה של ארצנו לא עשתה כדי לאבטח את הגבול, שכרתי את מייק בנקס כצאר הגבול הראשון של המדינה", המשיך אבוט. "כסוכן עטור פרסים, עם עשרות שנים במערכת אכיפת החוק, מייק הוא הבחירה המושלמת לפקח על המאבק של טקסס נגד גל ההגירה, הסמים הקטלניים וכלי הנשק הזורמים למדינה ולאומה שלנו".

"אין לי ספק שהרקורד החזק של מנהיגות והניסיון העשיר של מייק יספקו לתושבי טקסס, ולאמריקאים כולם, את רמת המומחיות של אבטחת הגבולות שמגיעה להם". 

 

 

על פי נתונים פדרליים, שנת הכספים האחרונה רשמה 2.4 מיליון מפגשים עם מהגרים - המספר הגבוה ביותר בהיסטוריה האמריקאית. 

רק בשלושה החודשים האחרונים, סוכני משמר הגבול נתקלו ב-162,603 מהגרים - פי שלושה מהכמות שנראתה בתקופה המקבילה לפני שנה, אז היו 49,000 מפגשים. רובם היו מניקרגואה, ונצואלה, מקסיקו, אקוודור וקולומביה, כאשר 64% מהם היו גברים בוגרים. כמעט שליש, 49,508, היו משפחות עם ילדים בעוד ש-8,059 היו קטינים ללא ליווי מבוגר. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE