הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הוא ניסה להרוג אותנו בכוונה": העדות המצמררת של אשת הרופא מקליפורניה - שהאיץ את הרכב והתרסק מצוק
כאשר צוות החילוץ הגיע למכונית הטסלה המרוסקת 70 מטרים מתחת לכביש, נהה פאטל צעקה לעברם שלא מדובר בתאונה - אלא בניסיון רצח שלה ושל שני ילדיהם, בת 7 ובן 4

אשתו של הרופא מקליפורניה, אשר הייתה ברכב עם שניה ילדיה ובעלה - החשוד כי האיץ את המכונית והתרסק מגובה של 70 מטרים, צעקה לאנשי החילוץ שהוא "בכוונה ניסה להרוג" אותם. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

נהה פאטל בת ה-41 הייתה בהכרה כאשר צוותי החילוץ הגיעו לטסלה דגם Y המרוסקת מתחת לצוק מגלשת השטן בכביש 1, כאשר בפנים היו בעלה דרמש ושני ילדיהם, בת 7 ובן 4 - שחולץ עם חבלות קלות בלבד. 

אז, על פי העדויות, היא "צעקה" למחלצים את מה שאירע. "הוא ניסה בכוונה להרוג אותנו", אמרה, כפי שסיפר התובע המחוזי של סן מטאו, סטיב וגסטפה, בראיון ל'לוס אנג'לס טיימס'. "היא אמרה את זה בפשטות, שזו לא הייתה תאונה". 

דבריה של נהה הם למעשה הסיבה העיקרית לכך שבעלה, דרמש, הואשם בשלושה עבירות של ניסיון רצח. כמו כן, לתובעים יש סרטון אבטחה מהמנהרה שנמצאת לפני זירת ההתרסקות, אז ניתן לראות את הרכב "מבצע פנייה חדה ימינה", כמו גם עדות של נהגים אחרים שטוענים כי לא נראה שהנהג ניסה לבלום. 

"הגענו למסקנה שהראיות תומכות בעובדה שהוא נהג ברכבו בכוונה מעל הצוק הזה, ובכך סיכן את אשתו, שני ילדיו ושלו", אמר וגסטפה לכלי התקשורת. 

"אנחנו מאמינים שהראיות מבססות את הכוונה שלו להרוג… אנחנו בודקים מה הוביל לזה. היה דיכאון או כל דבר אחר? לא רק שהוא ניסה להרוג אותם, הוא ניסה להרוג את עצמו", אמר התובע.

 

 

נהה נותרה מאושפזת ולא התראיינה על ידי התובעים בתיק, ועורך דינה אמר שהיא תשוחח עם החוקרים רק "כשהיא תהיה מוכנה פיזית לעשות את זה". וגסטפה הוסיף כי התובעים רוצים גם לראיין את בת ה-7, שסבלה מפציעות חמורות שלא פורטו, אך המשפחה עוד לא הסכימה לכך. 

בינתיים, דרמש - רדיולוג בבית חולים בפסדינה, עוד לא דיבר עם החוקרים מאז ההתרסקות ב-2 בינואר. הוא היה מאושפז בבית החולים עם "פציעות חמורות בפלג גופו התחתון" עד הימים האחרונים, והועבר לכלא מחוז סן מטאו. 

גורמים רשמיים עוד בודקים את המכונית עצמה, אך הם לא מאמינים שהטסלה הייתה במצב נהיגה עצמית ואין סימנים לכשל מכני. 

 

 

38% לא
62% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE