הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שנים של הטרדות מיניות": צעירה מקליפורניה תובעת 15 מיליון דולר ממועדון גולף יוקרתי בו עבדה
בת ה-26 האשימה שהנהלת המועדון, הממוקם במחוז אורנג', מעודדת הטרדות מדיניות כ"חלק מהמודל העסקי", שכן הממונה עליה אמר לה שככל שתחפיץ את עצמה - כך תרוויח יותר

צעירה שעבדה כברמנית במועדון גולף יוקרתי בדרום קליפורניה, הגישה נגד המקום תביעת פיצויים בסך 15 מיליון דולר בטענה שבמשך השנתיים בהן עבדה שם, הוא הוטרדה מינית על ידי חברי המועדון העשירים וכמה מאנשי הצוות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פייטון סטובר בת ה-26 מלונג ביץ', עבדה בקאנטרי קלאב אולד ראנץ' בסיל ביץ' שבמחוז אורנג', שם היא סיפקה משקאות לאלה שהגיעו לשחק גולף במקום - שרבים מהם, לטענתה, נהגו לגעת בה וביקשו ממנה להרים את חולצתה.

לאחר שהתלוננה בפני הממונה עליה, ג'יימס פופר, ומנהל המועדון מיטל קווין, הם הגנו על ההתנהגות של הלקוחות בטענה שהם שילמו פרמיה גבוהה כדי להיות חברים במועדון. 

וכך, בתביעה שהוגשה לביהמ"ש העליון של המחוז, סטובר טוענת שהמועדון הכיל את ההתנהגות הזו ולמעשה העמיד את הרווחים שלו לפני ההתחייבות המשפטית שהיו לו כלפי עובדיו.

יתרה מכך, לטענתה פופר אמר לה שככל שתחפיץ את עצמה - כך תעשה יותר כסף, והוסיף שחברי המועדון רשאים לעשות כל מה שרוצים מבלי השלכות, בגלל סכום הכסף ששילמו. "ההנהלה עודדה את ההתנהלות כחלק מהמודל העסקי שלה", נכתב בתביעה.

בת ה-26 טוענת ששחקני הגולף היו נוגעים בה באופן שגרתי ומספקים לה אלכוהול וסמים. לרבים מהם היה את מספר טלפון הנייד שלה על מנת לבצע הזמנות משקאות בעודם על המסלול, אך הם נהגו לשלוח לה הודעות מיניות מפורשות וכתבו לא פעם שהם רוצים לראות את שדיה.

סטובר אף טענה כי פופר עצמו הטריד אותה, ושלח לה הודעות מוניות כולל פעם ששאל באיזה צבע התחתונים שהיא לובשת.

התביעה מפרטת כיצד בת ה-26, שעברה מוושינגטון לדרום קליפורניה, התלוננה בפני מנהל המועדון, קווין, שהודה בפניה כי פופר הטריד מינית עובדות אחרים אך לא נקט בצעדים כדי לעצור אותו. 

בין התקריות הקשות שחוותה, אחד מחברי המועדון ניסה לשדל את סטובר לפתוח עסק של צעצועי מין ושלח לה כתבות ופרסומות רבות למקומות כאלה. אחד אחר מואשם כי שלח לה הודעות טקסט מיניות, נישק אותה וזרק עליה כסף בזמן שמבקש ממנה לבוא איתו לחדר.

על פי הערכות, העמלות במועדון עומדות על קרוב ל-5,000 דולר בשנה לאחר דמי הצטרפות של עד 10,000 דולר.

84% לא
16% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE