הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן מקדם האמר חשמלי שמזהם יותר ממכונית המופעלת באמצעות בנזין
"ההשפעה הסביבתית של כלי רכב חשמליים אינה קשורה רק לחשמל שמיוצר כדי להניע כל קילומטר. תהליך הייצור גורם גם לשחרור גזי חממה במספר שלבים, הידועים כפליטות המגולמות של הרכב. כלי רכב חשמליים במיוחד - עם מארזי סוללות כבדים - משתמשים במינרלים שיש לכרות, לעבד ולהפוך לסוללות"ש

צוות המדיה החברתית של הנשיא ביידן, המונה 70 בני אדם, צייץ תמונה של הנשיא בהאמר החשמלי החדש.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הם חגגו את דחיפתו של הנשיא לאימוץ "רכבים חשמליים וירוקים" בפני כל אמריקה - רק שהם שכחו עובדה אחת פשוטה - הרכב שהנשיא קידם מזהם יותר מרכב סדאן רגיל המונע באמצעות דלק...

ביידן חתם על צו נשיאותי שקובע יעד חדש לייצור כמחצית מכל כלי הרכב החדשים שיימכרו ב-2030 כרכבים המוגדרים כ'בעלי אפס פליטות'.

אך אחת האמיתות הלא נוחות היא שהרכב החשמלי שהנשיא יושב בו מזהם יותר מאשר מכונית סדאן טיפוסית המונעת בבנזין - כך על פי המועצה האמריקאית לכלכלה חסכונית באנרגיה (ACEEE).

ה-ACEEE חשף את האמת הלא נוחה על ההאמר EV בדו"ח שפרסם בשנה שעברה:

הפליטות לקילומטר נסיעה נמוכות יותר עבור כלי רכב חשמליים מאשר עבור מכוניות המונעות בבנזין בגודל דומה, אך הן אינן אפסיות. שברולט בולט EV אחראית לכ-92 גרם פחמן דו-חמצני (CO2) לקילומטר כאשר מביאים בחשבון את הפליטות מרשת החשמל. (חישובי ה-CO2 מבוססים על הממוצע הארצי, אך פליטות רשת החשמל משתנות במידה ניכרת ברחבי המדינה) שברולט מאליבו המונעת בבנזין גורמת ליותר מ-320 גרם לקילומטר. בהשוואה בין כלי רכב גדולים יותר, ההאמר H1 המקורי פולט 889 גרם CO2 לקילומטר וההאמר EV החדש גורם ל-341 גרם, מה שמוכיח כי כלי רכב חשמליים בהמיים עדיין יכולים להיות גרועים יותר לסביבה מאשר כלי רכב קטנים וקונבנציונליים יותר.

ה-ACEEE המשיך:

ההשפעה הסביבתית של כלי רכב חשמליים אינה קשורה רק לחשמל שמיוצר כדי להניע כל קילומטרתהליך הייצור גורם גם לשחרור גזי חממה במספר שלבים, הידועים כפליטות המגולמות של הרכב. כלי רכב חשמליים במיוחד - עם מארזי סוללות כבדים - משתמשים במינרלים שיש לכרות, לעבד ולהפוך לסוללות.

המרדף אחר טווח נסיעה גדול יותר וכלי רכב גדולים יותר דורש את הגדלת גודל הסוללה, וגם את הגדלת הפליטות המגולמות. לכריית המינרלים המשמשים לסוללות יש השפעה משמעותית על הסביבה ויכולות להיות לה השפעות חברתיות שליליות, כולל ההפרות המתועדות היטב של זכויות האדם סביב כריית קובלט - מינרל חשוב עבור סוללות EV רבות.

כלי רכב חשמליים יעילים יותר זקוקים לפחות כוח סוללה כדי לקבל את אותו טווח, מה שאומר פחות פליטות ופחות מהבעיות הקשורות לכריית המינרלים.

אולי האנשים בשלטון לא כל כך מבריקים אחרי הכל... שכן יש אמת לא נוחה מאוחר הרכבים החשמליים, במיוחד גדולים יותר, כמו ההאמר.

ואגב, יש הרבה נתק בין מה שאדם ממוצע ממעמד הפועלים יכול להרשות לעצמו.

רוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם SUV בעלות של 100 אלף דולר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE