הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
‏וופי גולדברג: "האם אנחנו צריכים לראות גם אנשים לבנים מקבלים מכות לפני שמישהו יעשה משהו?"‏
גולדברג ממשיכה בהתבטאויותיה הגזעניות, הפעם שלא כנגד יהודים, אלא כנגד אמריקאים לבנים

וופי גולדברג שאלה את עמיתיה ביום שני בתוכנית "The View" של רשת ABC אם "אנשים לבנים" צריכים להיות מוכים על ידי המשטרה לפני שתתרחש רפורמה ברשויות אכיפת החוק בארה"ב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

‏בהתייחסה למותו המתוקשר של טיירי ניקולס על ידי כ-5 שוטרים שחורים של משטרת ממפיס אשר תפס את הכותרות בארה"ב, אמרה גולדברג: "הפגנות לא אלימות נמשכו ברחבי המדינה לאחר פרסום צילומי המשטרה ביום שישי שבהם נראים שוטרים מכים בפראות את טיירי ניקולס בממפיס. עד כה הואשמו חמישה שוטרים ברצח מדרגה שנייה ובחטיפה. שאלתי את השאלה הזאת יותר מדי פעמים בשולחן הזה, אבל אתם יודעים, מתי האלימות תוביל סוף סוף לרפורמה כלשהי במשטרה מהיסוד?".

"ברור שזה לא משנה אם זה שוטר לבן או שוטר שחור. זו הבעיה עם השיטור עצמו. נראה שדברים לא הגיוניים לאנשים אלא אם כן זה מישהו שהם יכולים להרגיש או שהם יכולים לזהות".

"האם אנחנו צריכים לראות גם אנשים לבנים מקבלים מכות לפני שמישהו יעשה משהו? אני לא מציעה את זה. אז אל תכתבו לנו ותגידו לי איזה גזענית אני. אני רק שואלת, האם זה מה שאנשים צריכים לראות כדי להתעורר ולהבין שזה משפיע על כולנו?".‏

‏המנחה השותפה הוסטין אמרה: "לא הצלחתי לצפות בסרטון כי ראיתי כל כך הרבה. כאמא לבן שחור זה הסיוט הכי גרוע שלי הוא מה שכנראה מופיע בסרטון הזה".‏

נראה כי בעקבות דבריה האנטישמיים נגד יהודים בשואה, גולדברג ממשיכה בשלה, בעבר ABC השעתה את המנחה בעקבות דבריה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE