הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האחים ג׳ונאס מקבלים כוכב בשדרות הוליווד: ״בכינו ללא הפסקה, קשה להאמין״
הלהקה האהובה קיבלה לאחרונה מקום של כבוד בשדרת הכוכבים בהוליווד, רגע לפני צאת האלבום החדש שלהם. ״אנחנו לא יכולים לחכות לחזור לכאן בעוד 10 שנים ולהוקיר תודה על הדרך שעברנו. זו נקודת ציון עבור הלהקה״, אמרו

בשורות משמחות ומרגשות עבור הלהקה ״האחים ג׳ונאס״, אשר קיבלו לאחרונה כוכב בשדרת הכוכבים המפורסמת והנחשקת בהוליווד. במהלך הטקס הנוצץ של קבלת הכוכב, דיברה הלהקה על האלבום החדש שבדרך, שעתיד לצאת בחמישי במאי. חבר קרוב של האחים, חבר להקת ״וואן רפאבליק״, ריאן טדר אמר: ״זו הלהקה הכי מקצועית ועקבית שאני מכיר. מגיע להם״.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניק, האח הבוגר בלהקה, הוסיף ואמר כי הרגע בו קיבלה את ההודעה היה מרגש עד דמעות: ״היינו בהלם. לא האמנו. עלינו לשיחת וידאו עם כל המשפחה והיינו מאושרים. הרגשנו כבוד ענק, בכינו המון. פשוט לא הצלחנו לעכל את זה״.

עוד הודה ניק לאשתו, השחקנית פריאנקה צ׳ופרה: ״לאשתי היפה, את השקט בכל כל הטירוף הזה. הסלע היציב שלי. אני אוהב להיות נשוי לך. זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי״. בנות הזוג של האחים הנוספים לא היו באירוע, זאת לפי הדיווחים בעקבות קנאה לפרטיות שלהן. כידוע, ״האחים ג׳ונאס״ הינה אחת הלהקות המבוקשות בתעשייה, עם קהל מעריצים של מיליונים בכל רחבי העולם. 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE