הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשטון קוצ׳ר: ״אשתי הרבה יותר מגניבה ממני״
השחקן הוותיק והאהוב הגיע לאחרונה לראיון אינטימי במיוחד ופתח את כל הקלפים - המחלה הקשה איתה התמודד, הזוגיות עם דמי מור, היחסים עם אשתו הנוכחית, השחקנית מילה קוניס, והחבר מהסדרה ״מופע שנות ה-70״ שהואשם באונס

אשטון קוצ׳ר הוא אחד השחקנים המבוקשים בתעשייה, וגם המסקרנים ביניהם. לאחרונה, חשף לא מעט פרטים אישיים מחייו, בראיון אינטימי וחדש. תחילה, דיבר הכוכב על מערכת היחסים עם דמי מור, אשר חשפה לא מעט מידע אישי בספר האוטובגיורפי שהוציאה לפני מספר שנים. ״הייתי עצבני, היא חשפה הרבה מתוך הזוגיות שלנו״, אמר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כידוע, מור הייתה מבוגרת מהשחקן ב-15 שנים, כאשר השניים יצאו כשקוצ׳ר היה בן 26 בלבד, משנת 2000 ועד שנת 2011. באותו הזמן, הפך לאביהן החורג של שלושת בנותיה של מור. ״הייתי צעיר, ופתאום הייתי אחראי על שלוש בנות. היום אני יודע שלא הייתי מתחתן עם אישה שיש לה שלושה ילדים. אני אוהב ילדים, אבל לא ככה״, אמר.

שלוש שנים לאחר שהשניים התגרשו, נישא קוצ׳ר לאשתו הנוכחית, השחקנית מילה קוניס, שכידוע שיחקה לצידו בסדרה המיתולוגית ״מופע שנות ה-70״. ״כבר הכרנו אחד את השנייה, את כל הלכלוך, השריטות. ידעתי שהיא לא צריכה אותי. אשתי הרבה יותר מגניבה ממני״, אמר קוצ׳ר. 

עוד סיפר הכוכב על המחלה הקשה איתה התמודד: ״זה היה נורא, איבדתי את היכולת לשמוע או ללכת. היה לי סוג של דלקת כלי הדם, מה שגרם לי לאבד את הראייה, את השמיעה, את שיווי המשקל. לקח לי כמעט שנה לחזור לעצמי״, סיפר. 

 לבסוף, התייחס גם לחברו מהסדרה, השחקן דני מסטרסון, שהואשם באונס שלוש נשים בין השנים 2001 ל-2003. ״צר לי מאוד עבור כל מי שחוותה פגיעה מצידו. הייתי רוצה שהוא יימצא חף מפשע מהאישומים האלה. בסופו של דבר אני לא יכול לדבר, אני לא התובע או הקורבן. אני פשוט לא יודע״, סיכם.

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE