הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לליסה מארי פרסלי: ״בעלה לשעבר הולך לצאת למלחמה, והכסף הוא השחקן הראשי״
לאחר מותה המפתיע של הכוכבת שככל הנראה נגרם בעקבות כדורים ודיאטה קיצונית, אמה של פרסלי ובעלה לשעבר צפוים לערער על הצוואה. אז מה בדיוק קורה שם מאחורי הקלעים? וכמה כסף השאירה מאחור? הנה כל הפרטים

נראה כי ההלם סביב מותה של ליסה מארי פרסלי עדיין מסעיר את הביצה, וכעת מקורב לכוכבת מסביר כי בעלה מעוניין לצאת למלחמה בנוגע לכסף שהותירה אחריה. כזכור, פרסלי הלכה לעולמה לפני שלושה שבועות, כשהיא בת 54 בלבד, כתוצאה מדום לב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפרסלי היו ארבעה ילדים, כאשר בעלה השני, מייקל לוקווד, מתכנן לעשות צעד דרמטי ולדרוש מבית המשפט משמורת על ילדיהם המשותפים. לפי הדיווחים, בעלה הראשון של הכוכבת, צפוי להתנגד לנושא. כמו כן, הקרב השני צפוי להיות סביב הצוואה של פרסלי, עלייה מערער בעלה, וגם אמה, בטענה כי חלו בה שינויים לא חוקיים.

״החתימה בצוואה לא תואמת לחתימה הרגילה שלה. כעת אמה רוצה לפתוח את הנושא. הייתה להם מערכת יחסים מאוד מורכבת ומתוחה. הולכת להיות מלחמה גדולה בנושא הזה״, הסביר מקורב לפרסלי. בנוגע לרכוש שהותירה מאחור, ככל הנראה לא מדובר בהון עתק. לפי הדיווחים, פרסלי בזבזה את רוב הונה לאורך השנים.

עוד סיפר אותו מקורב כי הרצון של פרסלי להיראות במיטבה לקראת עונת הטקסים בהוליווד הוא זה שהביא למותה. ״היא רצתה להיראות במיטבה על השטיח האדום, היא נכנסה לדיאטת קיצון ולקחה המון כדורים. כל זה הביא בסופו של דבר למותה. הלב שלה פשוט הפסיק לפעום. היא הורידה 20 קילו תוך שישה שבועות בלבד. ומתה יומיים לאחר מכן״, הסביר. 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE