הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: נקבע מותה של צעירה נכה שנפלה בזמן שעלתה למטוס - והפכה למשותקת
משפחתה של גבי אסולין, שהתניידה בכיסא גלגלים, מאשימה את צוות סאות'ווסט איירליינס בכך שסירבו לעזור לה - ובזמן שנאלצה לעלות לבדה על הטיסה, היא 'נזרקה' מהכיסא והפכה למשותקת

צעירה נכה מפלורידה, שהפכה למשותקת לאחר שנפלה מכיסא הגלגלים שלה בזמן שעלתה למטוס של חברת סאות'ווסט איירליינס, מתה 11 חודשים לאחר התאונה - שאירעה בגלל שצוות התעופה לא עזר לה. כך לטענת המשפחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גבי אסולין בת ה-25, שסבלה ממחלת שירים גנטית, השתמשה בכיסא גלגלים כאשר עלתה על טיסה מנמל התעופה הבינלאומי פורט לודרדייל-הוליווד לדנוור, בפברואר 2022. 

אז, היא ואמה סנדרה ביקשו עזרה מעובד חברת התעופה, אלא שהבקשה נדחתה ובת ה-25 נאלצה לעשות את דרכה למטוס בכוחות עצמה. כך על פי התביעה שהוגשה. 

כיסא הגלגלים החשמלי שלה פגע בצומת הגשר למטוס, שגרם לה "להיזרק" ממנו. היא נחתה על ראשה, שברה את צווארה וחוט השדרה שלה נפגע, מה שהותיר אותה משותקת מהצוואר ומטה, ללא יכולת לדבר. 

לאחר 11 חודשים בהם היא הייתה מרותקת למיטה, הרופאים קבעו את מותה ביום ראשון.

 

גבי ואמה, סנדרה 

 

משפחתה כתבה בדף ה-GoFundMe כי "גבי לא הייתה לבד בסוף. כולנו היינו ליד המיטה שלה, בכינו, התפללנו וחלקנו סיפורים על גבי".

"חייה של גבי נקטעו בצורה טרגית לפני 11 חודשים, אבל היא התמודדה עם המאבק הגדול ביותר בחסד, עם חברים, בצחוק ובאמונה החזקה שהיא תעזוב את בית החולים ותחזור הביתה בקרוב מאוד. למרבה הצער, הסיבוכים גזלו את הסוף הזה מגבי", נכתב.

סנדרה סיפרה בשנה שעברה כי לאחר התאונה הטרגית, בתה נאלצה להשתמש בצינור האכלה והיא לא יכלה יותר לדבר. "הפחד והכאב שהיא מראה בעיניה כשהיא מתעוררת, באותם רגעים קצרים של בהירות, הם יותר מדי מכדי לשאת", אמרה. 

חברת התעופה טענה במסמכי בית המשפט כי גבי יותר סירבה לעזרה מאשר ביקשה אותה - טענה שעוררה את זעמם של בני המשפחה.

לאחר ההודעה על מותה, סאות'ווסט איירליינס פרסמו הודעה תנחומים, "למשפחתה של גברת אסולין, לחבריה ולכל מי שהיא נגעה בחייהם. יש לנו מחויבות של יותר מ-51 שנה לדאוג לאנשים וללקוחות שלנו ולהישאר מעורבים".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE