הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד ראשון של הרופא מקליפורניה שניסה לרצוח את משפחתו בתאונת דרכים קשה
יממה לאחר שהופיע לראשונה בבית המשפט בגין ניסיון רצח והתעללות בילדים, הרשויות פרסמו את תמונתו של דרמש פאטל במדי אסיר כתומים ועם שטף דם בעין

הרופא מקליפורניה אשר מואשם בניסיון רצח של אשתו ושני ילדיו הקטנים על ידי דהירה מצוק בגובה 70 מטרים, הופיע לראשונה בבית המשפט ותמונתו שוחררה לציבור. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דרמש פאטל בן ה-42 שוחרר מאשפוז של שלושה שבועות בבית חולים מקומי, והוכנס למתקן הכליאה מגוויר שבמחוז סן מטאו, שם הוא מוחזק ללא אפשרות לשחרור בערבות.

הרשויות פרסמו תמונה שלו במדי כלא כתומים, כאשר העין שלו מדממת, זמן קצר לאחר שהופיע בביהמ"ש באשמה של ניסיון רצח מדרגה ראשונה והתעללות בילדים.

התובעים אומרים שפאטל, שעבד כרדיולוג במרכז רפואי פרובידנס הולי קרוס שבפסדינה, האיץ בכוונה את רכב הטסלה שלו ודהר מצוק מגלשת השטן בקליפורניה, כאשר אשתו נהה בת ה-41 ושני ילדיהם, בת 7 ובן 4, נמצאים במכונית.

על פי מסמכי התביעה, ברגע שצוותי החילוץ הגיעו לרכב המרוסק בתהום הצוק, אשתו נהה - שעדיין מאושפזת - צעקה לחובשים: "הוא ניסה להרוג אותנו בכוונה". 

סטיב וגסטפה, התובע המחוזי של סן מטאו, פרסם את הדברים והוסיף: "היא אמרה פשוט מאוד שזו לא הייתה תאונה". ועל אף שהחוקרים עוד בודקים את תקינות הטסלה כדי לשלול בעיות מכניות, וגסטפה אמר: "אנחנו מאמינים שהראיות מבססות את הכוונה שלו להרוג".

 

זירת ההתרסקות (צילום: Getty Images)

 

במקביל, המשטרה בודקת מניע אפשרי: "אנחנו בודקים מה הוביל לזה. היה דיכאון או כל דבר אחר? כי לא רק שהוא ניסה להרוג אותם, הוא ניסה גם להרוג את עצמו", אמר התובע המחוזי.

כזכור, ב-2 בינואר הרשויות הוזעקו לזירת תאונת דרכים קשה מאוד בכביש 1, כ-30 קילומטרים דרומית לסן פרנסיסקו, באזור מפותל ותלול המכונה 'מגלשת השטן'. מפקד הכבאות בריאן פוטנגר אמר אז לכתבים: "אנחנו מוזעקים לשם כל הזמן בשביל מכוניות שהתרסקו, ואף פעם אף אחד לא שורד. כך שזה נס מוחלט".

אחת מהראיות המחזקות את החשדות כלפי דרמש, הוא תיעוד ממצלמת אבטחה במנהרה הנמצאת לפני הצוק ממנו התרסקו, שם ניתן לראות את המכונית מבצעת פנייה חדה. 

 

56% לא
44% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE