הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מציאות כלכלית מאתגרת: גל הפיטורים הגיע לפייפאל
אחרי אמזון, גוגל, מטא ועוד חברות ענק, גם רשת התשלומים הפופולארית נאלצת להיפרד מאלפי עובדים, זאת כחלק מהתמודדות עם הצמיחה הכלכלית האיטית ברחבי העולם

חברת פייפאל הודיעה ביום שלישי שהיא מתכננת לקצץ שבעה אחוזים מכוח העבודה שלה, אחוז שווה ערך לכ-2,000 עובדים, זאת בשל מציאות כלכלית "מאתגרת". 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

המהלך מכניס את חברת התשלומים הענקית לשרשרת של חברות אחרות אשר נאלצות לבצע פיטורים המוניים, כאשר הן טוענות להאטה כלכלית וניסיון לרסן את העלויות כדי להיחלץ מהמיתון.

"בעוד שעשינו התקדמות משמעותית בהתאמה נכונה של מבנה העלויות שלנו, ומיקדנו את המשאבים שלנו בסדרי העדיפויות האסטרטגיים המרכזיים שלנו, יש לנו עוד עבודה לעשות", אמר מנכ"ל החברה, דן שולמן.

פייפאל אמרה שהיא תבצע את הקיצוצים במשך מספר שבועות, כאשר חלק מחברות הבת שלה יושפעו יותר מאחרות. החברה, שהיא הבעלים של Venmo, Xoom, Honey ועוד, לא פירטה יותר מכך.

החברה שבסיסה בסן חוזה, קליפורניה, היא האחרונה בתחום הטכנולוגיה המקצצת את מספר העובדים שלה. 

רק בחודשים האחרונים, החברות גוגל, אמזון, מיקרוסופט, מטא וסיילספורס הכריזו על עשרות אלפי פיטורים, הנובעים בעיקר מהצורך להפחית עלויות לצד הצמיחה הכלכלית האיטית ברחבי העולם.

גוגל הכריזה כי היא תפטר 12,000 עובדים, מטא הודיעה על קיצוץ 13% מכוח האדם שלה - מספר השווה ערך ליותר מ-11,000 עובדים. טוויטר אמרה ש-3,700 מעובדיה יפוטרו, ואמזון הצהירה שהיא תיאלץ להיפרד מ-18,000 עובדים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE