הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מותח בלאס וגאס: תייר ושוטר חילצו נהג מחוסר הכרה - רגע לפני שהמכונית פרצה בלהבות
השניים לא היססו לקפוץ לעזרתו של הנהג השיכור, שהתנגש בעצי הדקל לאורך הכביש, זאת על אף העשן שעלה מהמכונית שהצביע על פיצוץ מתקרב

נהג שיכור חייב את החיים שלו לתייר ולשוטר בלאס וגאס, שהצליחו להוציא אותו מהמכונית שלו שניות ספורות לפני שהיא עלתה בלהבות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סרטון מצמרר שפורסם על ידי המשטרה המקומית מראה את הרגעים המותחים, כאשר המטייל ואיש כוחות הביטחון מגיעים במהירות אל מכונית הדסאן ממנה יוצא עשן סמיך, זאת לאחר שהרכב התנגש בעצי דקל בסביבות השעה 6:40 בערב, יום שישי.

קצין המטרה דרק סטיבנס והתייר, ג'סטין מוסר, מיהרו ופתחו את דלתות המכונית כאשר על פי העדויות, אנשים מסביב אזהירו אותם מהעשן העולה מהרכב והאש שצפויה לפרוץ תוך רגעים.

בשיתוף פעולה מעולה, השניים הצליחו לחלץ את הנהג מחוסר ההכרה מהמושב הקדמי - וכפי שניתן לראות בתיעוד, רגעים אחדים לאחר שהוא נמשט החוצה, האש החלה להתפשט. 

 

 

הנהג נלקח לבית החולים, שם אושפז ובמקביל הוגשו נגדו כתבי אישום בגין נהיגה בשכרות, אי שמירה על נתיב והוכחת חיובי ביטוח. 

מוסר, ספר מקנטאקי שהיה בחופה בלאס וגאס עם אשתו, סיפר לאתר החדשות שהשוטר סטיבנס צעק על עוברי האורח להתרחק מהמכונית - אך הוא לא יכול היה להישאר אדיש ולא לנקוט פעולה. "אני חושב שהשוטר היה מצליח להוציא אותו בלי קשר… אני שמח שהבחור בסדר", אמר. 

במשטרה גם כן שיבחו את מוסר, ואמרו כי תגובתו המהירה והיותו במקום הנכון ובזמן הנכון, "הצילו את חייו" של הנהג. סטיבנס אמר: "הוא גיבור בדיוק כמוני, מעצם הרצון להישאר בסביבה ולעזור להוציא את האדם הזה החוצה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE