הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בריטני ספירס תוקפת את המעריצים: ״תפסיקו לגרום לי לפקפק בשפיותי״
בעקבות התמוטטות העצבים והזמנת השוטרים לביתה, הזמרת החליטה להגיב באופן רשמי ולצאת במסר שלא מתפרש לשתי פנים, כאשר לטענתה המעריצים חצו את הגבול ואף גרמו לה לערער בעצמה

בריטני ספירס לא יורדת מהכותרות, והפעם היא מחליטה לשבור שתיקה ולפנות באופן ישיר לקהל המעריצים והמעריצות שלה. הטענה? חציית גבול וחדירה לפרטיות שלה. התוצאה? פקפוק בשפיות האישי שלה. כידוע, דבריה של הכוכבת מגיעים לאחר שורה של תקריות לא נעימות, ביניהם התמוטטות עצבים, ומחיקת חשבון האינסטגרם שלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, ספירס מגיבה ואומרת: ״כמו שכולם יודעים, המשטרה הגיעה לבית שלי לאחר שקיבלה שיחות חוזרות ממעריצים על מצבי הנפשי. אני אוהבת ומעריכה אתכם, אבל הפעם חציתם את הגבול. הדברים הרחיקו לכת. הפרטיות שלי הופרה״. את הדברים כתבה הזמרת בעמוד הטוויטר הרשמי שלה.

עוד הוסיפה וסיפרה ספירס כי השוטרים לא נכנסו לביתה. ״כשהם הגיעו לשער, הם הבינו מיד שאין שום דבר חריג ועזבו את המקום. הרגשתי חדירה נוראית לפרטיות. כעסתי. זה מעשה בריונות שהגיע שוב לכותרות. בתקופה הזו בחיי, אני מקווה שהציבור והמעריצים שלי, שאני אוהבת, יכבדו את הפרטיות שלי מעת והלאה״, סיכמה.

עוד התייחסה לבסוף למחיקת חשבון האינסטגרם שלה: ״השבתתי את החשבון בגלל שיותר מדי אנשים אמרו לי שאני נראית משוגעת עם הריקודים שלי. אני עושה את הכי טוב שאני יכולה, וזה מפריע לי לראות איך אנשים מדברים עלי. זה פוגע ברגשות שלי. אז החלטתי לעשות מעשה, ולעמוד על שלי״. 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE