הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוזי אוסבורן על הפרישה: ״לא האמנתי שככה תסתיים הקריירה שלי״
הזמר המפורסם בן ה-74 הודיע על פרישה באופן רשמי, זאת בעקבות מחלת הפרקינסון ממנה הוא סובל בשנים האחרונות, אשר לא מאפשרת לו לצאת לסיבובי הופעות. ״זה כנראה אחד מהדברים הכי קשים שעברתי בחיי ונאלצתי לחלוק עם המעריצים שלי״, אמר

עכשיו זה רשמי, זמר המטאל הוותיק, אוזי אוסבורן הכריז כי הוא נאלץ לסיים את הקריירה בעקבות מצבו הרפואי, ולא לצאת יותר לסיבובי הופעות ברחבי העולם. ״זה כנראה אחד הדברים הקשים שנאלצתי לעשות בחיי ולחלוק עם מעריצי. כפי שאתם יודעים, אני סובל ממחלת הפרקינסון, ולפי מספר שנים גם עברתי תאונה קשה, עמוד השדרה שלי נפגע״, הסביר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיף ואמר, כי תחילה, המטרה המרכזית שלו הייתה לחזור לבמה. ״השירה שלי בסדר, הקול שלי מתפקד, אבל הגוף לא. לאחר שלושה ניתוחים, טיפולים בלתי נגמרים, אין לי ברירה אלא להודיע כי לא אוכל לצאת יותר לסיבובי הופעות. אני פשוט חלש מאוד פיזית״, אמר. 

״המחשבה שאני מאכזב את המעריצים שלי ממש הורסת אותי. יותר משאי פעם אוכל להסביר. אני עובדת בימים אלה עם הצוות שלי במטרה לחשוב על רעיונות יצרתיים, בהם אולי אוכל להופיע בלי לעבור מעיר לעיר, ממדינה למדינה. אוהב אתכם״, סיכם הזמר. 

כידוע, אוסבורן נחשב לאחד זמרי המטאל המשפיעים והוותיקים בתעשייה, כאשר בשנים האחרונות הוא נאבק בבריאותו, ואף סובל ממחלת הפרקינסון. בזמנו חשף את ההתמודדות הקשה ואמר: ״הרופאים לא ידעו אם זה תסמינים של הניתוחים שעברתי, או משהו אחר. רק מאוחר יותר גילינו שמדובר בפרקינסון. זו תחושה מוזרה״. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE