הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פול ראד מתוסכל: ״אני מתאמן קשה, אוכל נכון, ועדיין לא נראה כמו רוב הכוכבים ההוליוודים״
השחקן המצליח והאהוב חושף בראיון חדש את שגרת האימונים הקפדנית שלו, אשר לדבריו, אינה מביאה לתוצאות משביעות רצון. כעת, הוא פותח את הכל ומסביר כי אמנם הוא הוכתר בשנה שעברה כגבר הסקסי בעולם על ידי מגזין ״People״, אך הוא ממש לא מרגיש כך

פול ראד הוא כאמור אחד השחקנים המצליחים בתעשייה, והוא רק בן 53. לאחר שהוכתר כגבר הסקסי בעולם, חושף הכוכב כי רבים מבקשים ממנו עצות בריאותיות, ואף את תפריט התזונה שלו. ״שואלים אותי כל הזמן כמה פעמים ביותר אני מתאמן, אם אני אוכל פחמימות וכאלה״, הסביר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״למען האמת הטיפים שלי די פשוטים. לישון 8 שעות בכל לילה, לאכול נכון, ולעשות קצת אירובי ומשקולות״, הסביר השחקן. עוד אמר כי לפני שהוא יוצא לאימון בוקר הוא שותה רק כוס קפה, ולאחר מכן אוכל קצת דגים וירקות. ״אני יודע שזה נשמע סיוט, אבל זה לא. זו שגרה די טובה״, אמר ראד.

עם זאת, הציף הכוכב ההוליוודי גם התסכול האישי שלו ואמר: ״אני מתאמן קשה, אוכל נכון, אבל עדיין אני לא נראה כמו רוב הכוכבים ההוליוודים. הכל התחיל כאשר קיבלתי את התפקיד של אנטמן בסדרת הסרטים של מארוול. ידעתי שאני צריך להיכנס לכושר. היום אני בעיקר מנסה לשמור על אורח חיים נכון ומאוזן״, סיכם.

כידוע, בשנים האחרונות ראד מוכר בעיקר כאנטמן מהיקום הקולנועי של מארוול, וכאמור לאחרונה הוכתר כגבר הסקסי בעולם, ובכך הפך היהודי השני שנבחר לתואר הנחשק (הראשון היה אדם לוין, סולן מארון). 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE