הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נפרדים מתוכנית האירוח המצליחה בארצות הברית: ד״ר פיל יורדת מהמסך לאחר שני עשורים
לאחר אלפי פרקים וקהל צופים רחב מכל רחבי העולם, התוכנית האהובה והוותיקה יורדת מהמסך, וזו הזדמנות לחזור אחורה בזמן ולהיזכר איך הפך ד״ר פיל לכוכב בינלאומי, כזה שמיליוני אנשים מבקשים להגיע ולהתארח אצלו

תוכנית האירוח בהנחיית הפסיכולוג פיל מקרגו תסיים השנה את עונתה ה-21 וצפויה לרדת מהמסך. מדובר על בשורה מפתיעה עבור קהל הצופים של התוכנית הוותיקה. התוכנית המדוברת עזרה לאלפי אורחים ומיליוני צופים בארצות הברית ומחוצה לה, להתמודד עם בעיות שונות בחייהם האישיים - מהתמכרות, בעיות בנישואים, בעיות נפשיות, ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, ד״ר פיל נוצרה לראשונה על ידי אופרה ווינפרי ופיל בעצמו, ועלתה לאוויר בשנת 2002. הכל התחיל כאשר פיל התארח בפינה מיוחדת בתוכנית של ווינפרי במשך זמן רב, שם זכה להערכה ועניין רב מצד קהל הצופים של התוכנית. מאז, התוכנית של פיל הפכה לאחת מתוכניות האירוח המצליחות באמריקה, עם למעלה מ-3,500 פרקים.

במשך השנים זכה פיל להצלחה בינאלומית רחבה, ואף בתואר התוכנית היומית הנצפית ביותר בארצות הברית. עם זאת, הפסיכולוג המפורסם זכה גם ללא מעט ביקורות קשות, רבות מהן קשורות לשיטת הטיפול הנוקשה שלו, כמו גם טענות בנוגע להתנהגות בלתי הולמת בסביבת העבודה. 

כאמור, התוכנית האהובה עסקה בנושאים אוניברסליים, ביניהם ירידה במשקל, סמים, סיפורי משפחות קורעי לב, בעיות דימוי גוף, בגידות, בעיות כלכליות, חיי זוגיות, ועוד ועוד. כל זה הפך את התוכנית למוכנת רייטינג של ממש, כאשר מיליוני צופים רק חיכו לפרק הבא, ואף אימצו את עצותיו של פיל בעצמו. 

אך פיל הלך והתסבך לאורך השנים, כאשר בשנת 2016 פורסם כי המנחה האהוב מסובך בכמה בעיות רציניות, ביניהן תביעות משפטיות בגין הונאה והוצאת דיבה, ואף נחשף כי גוף הרישוי הפסיכולוגי של טקסס השעה את הרישיון שלו לאחר שמתמחה שעבדה עימו הגישה תלונה על הטרדה מינית.

כעת, לצד אלפי פרקים מצליחים, עזרה למיליוני אנשים ברחבי העולם, וגם קצת שערוריות, תוכנית האירוח האהובה מגיעה לסיומה, ובכך סוגרת מסורת של שנים ארוכות. כמובן שקהל הצופים הנאמן של ד״ר פיל מאוכזב מהבשורה, אך ככל הנראה בקרוב מאוד נשמע על הצעד הבא של מקרגו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE