הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תופעה בקליפורניה: נהגים מתעלמים מהמחסומים - ומתרסקים אל תוך בולען
בפעם השלישית בתוך שבועיים הרשויות נקראו לנקודת הכביש הסגורה בגלל רכב שנתקע בבור שנפער באדמה, זאת על אף השלטים שהוצבו במקום: "אין לנו מילים… היה ניתן למנוע את זה ב-100%"

טנדר התרסק אל תוך בולען ענק בקליפורניה ביום שלישי, כאשר גורמים רשמיים הסבירו שהנהג התעלם מהשלטים שהוצבו על הכביש המורים על סגירתו - במה שמתברר כתקרית שלישית מסוג זה בתוך שבועיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: CHP)

 

הכביש ליד טרייסי, עיר בסנטר וואלי, קרס מוקדם יותר החודש כתוצאה משבועות של סופות חורפיות קשות שגרמו להרס ברחבי המדינה. 

אך הנזק עצמו ואף הסימנים המזהירים על סגירת הכביש שהציבו הרשויות, לא מנעו מהנהגים לנסות לחצות את כביש קאסון, המוביל אל סטוקטון, מנטקה ומודסטו הסמוכות. כך על פי המשרד המקומי של ה-CHP, סיירת הכביש המהיר של קליפורניה.

"נדרש מעט מאמץ כדי לתמרן את השלטים ולעבור אותם", אמר ג'סי סקינר, קצין מידע ציבורי של CHP. 

ובכל זאת, למשרד ידוע על לפחות שני כלי רכב שהתעלמו מההנחיות ונתקעו בתוך הכביש שקרס, מה שכמובן מצריך חילוץ ושימוש במשאבים יקרים. הטנדר שנפל בסוף השבוע כבר הרגיז את המשרד: 

"זה קרה שוב. אנחנו לא יכולים להמציא את הדברים האלה. היה ניתן למנוע את זה ב-100 אחוזים. אין תירוץ. השלטים ברורים, גלויים וללא הפרעות", נכתב בעמוד הפייסבוק של משרד ה-CHP.

 

(צילום: CHP)

 

נהג הטנדר, שיצא ללא פגע, קיבל אזהרה בגין מעבר לא חוקי בכביש סגור. "שלטים ומחסומים של 'כביש סגור' ממוקמים אסטרטגית לבטיחותכם. אל תיסעו על פני כביש סגור, תסתובבו ותמצאו מסלול אחר". 

חמישה ימים לפני כן, נהג רכב פולקסווגן ניסה גם כן לחצות את האזור הסגור - והתדרדר ישר אל הבולען: "אנחנו אובדי מילים", כתבו והמשיכו בציניות: "לו רק היו שלטים ו\או מחסומים שהיו יכולים למנוע את זה". 

 

(צילום: CHP)

 

הבולען נפער ב-17 בינואר, לאחר שכמות גדולה של מים מהשיטפונות התאספה במקום וגרמה לשחיקת הכביש.

ורק שעות ספורות לאחר שהרשויות הציבו שלטי 'כביש סגור' ו'הצפה', נהג אחר התעלם וחצה את האזהרות - ונתקע בבולען שהיה מלא במים. 

"אני לא יכול לחשוב על מילה אחרת מלבד טיפש. לאנשים האלה לא מגיע רישיון נהיגה", אמר אחד התושבים הסמוכים למקום, ברוס ברדס. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE