הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קשה לצפייה: תלמידה מג'ורג'יה תוקפת את מורתה באכזריות
בשל ויכוח שפרץ באמצע השיעור, התלמידה התנפלה על המורה לאומנויות השפה האנגלית, הטיחה בה את דלת הכיתה ואז הכתה אותה באגרופים - עד שנאלצה להתאשפז

הרשויות במחוז רוקדייל, ג'ורג'יה, בודקים סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראית תלמידה תוקפת באלימות את המורה שלה, שנאלצה להתאשפז בבית החולים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתיעוד ניתן לראות את התלמידה והמורה לאומנויות השפה האנגלית, טייאנה טורנר, רבות בתוך הכיתה בבית הספר התיכון הריטג', ב-26 בינואר. 

הוויכוח ביניהן גלש לאלימות כאשר התלמידה הטיחה את דלת הכיתה על טרנר, ואז החלה להכות אותה באגרופים. התקיפה נמשכה גם אל המסדרון, שם המורה בעלת הותק של 27 שנים, נמשכה אל הקרקע והוכתה שוב ושוב באגרופים - וכתוצאה מכך אושפזה בבית החולים. 

עמוד GoFundMe נפתח עבור גיוס כספים כדי לעזור למורה, שטוענת כי אינה יכולה ללכת בעקבות פציעות בברך וברגליים, כולל אחת ששבורה. 

החלמתה של טרנר תכלול "שיקום וטיפול נרחבים, והיא לא תוכל לחזור לעבודה שלה "בזמן הקרוב", נכתב בעמוד.

 

 

על פי הדיווחים, טרנר לימדה שיעור של מורה אחר, שנעדר מבית הספר באותו היום. כאשר ניסתה "לנתב מחדש את ההתנהגות" בכיתה, התלמידה תקפה אותה פיזית. אותה צעירה לומדת בכיתה ט', והיא הואשמה בתקיפה מחמירה. 

ורדליה טרנר, נשיאת פדרציית המורים של ג'ורג'יה, אמרה ל'פוקס 5' שהיא כועסת מהמקרה המטריד, שכמוהו תורמים באופן ישיר למחסור החמור בהוראה ברחבי ארצות הברית. 

"התלמידים יצאו משליטה… אין תירוץ לאלימות… אין תירוץ לילדים שנכנסים לבית הספר שלנו מדי יום וזורעים הרס כך שתלמידים אחרים לא יוכלו ללמוד", אמרה, וציינה שהסביבה הבעייתית היא הגורם העיקרי ברצון של אנשים להצטרף לשורות ההוראה.

בהתייחסות ישירה לאירוע, הנשיאה אמרה שלדעתה התלמידה וההורים צריכים להיות אחראיים, ותיארה את מה שהמורים מתמודדים איתו מדי יום כ"מצב חירום… כרגע, אנחנו צריכים אפס סובלנות".

מחוז בתי הספר הציבוריים של רוקדייל מסר בהצהרה: "אנו לא נסבול כל אלימות של תלמידים כלפי אף חבר צוות. תלמידים שיפגעו בתלמידים אחרים או בצוות ינקטו נגדם צעדים משמעתיים בהתאם לקוד ההתנהגות של משמעת התלמידים שלנו, ויחיובו כראי על ידי רשויות החוק".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE