הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קליפורניה: בן חמש הותקף באכזריות על ידי פומת הרים
ג'ק הקטן טייל עם אמו וסבו בהרי סן מטאו, כאשר לפתע החתול הגדול זינק עליו ותקף אותו בפניו. האמא הגיבה במהירות והצליחה להבריח את הפומה. "הוא מכוסה בחתכים, חבורות ושריטות - אבל רוחו נשאלה שלמה"

ילד בן חמש שטייל בצפון קליפורניה עם משפחתו ביום שלישי בערב, הותקף באכזריות על ידי פומת הרים שהתנפלה עליו ללא כל סיבה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock, GoFundMe)

 

בן החמש, שקרוב משפחה זיהה אותו רק בשם ג'ק, טייל עם אמו וסבו באזור החווה שלהם, במחוז סן מטאו, והלך כמה מטרים לפניהם בשביל ההליכה. אז, בסביבות השעה 7:00 בערב, החתול הגדול זינק עליו בפתאומיות והצמיד אותו לקרקע, ותקף אותו בפניו. 

"הילד הקטן הותקף באכזריות על ידי פומת ההרים, שהפילה אותו על הרצפה", אמר דובר מחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה, פטריק פוי, שהוסיף כי בן החמש אושפז עם פצעי ניקוב. "הוא נשרט די קשה, אבל טרם יכולים לאשר אם הוא ננשך או לא".

פוי אמר כי ג'ק הקטן נלחם בפומת ההרים וניסה להשתחרר ממנו, אבל החיה לא הרפתה - אלא רק כאשר אמו של בן החמש הסתערה עליו. "ממש לפני שהאמא יצרה מגע פיזי עם הפומה, הוא שיחרר את הילד הקטן".

כאמור, בן החמש הובהל למרכז הרפואי בסטנפורד ואושפז שם למשך כמה שעות. דודתו, איימי וגנר, הקימה דף GoFundMe כדי לסייע למשפחה בהוצאות הרפואיות, שם כתבה:

"לג'ק יש הרבה חתכים, במיוחד בפניו היקרים, בנוסף לשבר ליד העין. הוא מכוסה בחתכים, חבורות ושריטות, אבל רוחו נשארה שלמה", כתבה.

 

(צילום: Shutterstock)

 

שריף המחוז, כריסטינה קורפוס, אמרה: "קהילת החוף שלנו סבלה כל כך הרבה בשבועות האחרונים. כל הסוכנות שלנו עצובה על החדשות הללו ושולחת איחולי החלמה מהירים לילד".

כעת, מחלקת הדגים וחיות הבר של קליפורניה חוקרת את המקרה, והיא אספה את הבגדים של הילד כדי לנסות למצוא עקבות רוק עבור DNA של החיה, בניסיון לאתר אותה. בשלב זה, המומחים מאמינים שפומת ההרים הייתה גור. אם יצליחו לאתר אותה, הרשויות ידאגו שהיא לא תחזור לטבע ולא תסכן את התושבים.

מתקפות של פומות הרים על בני אדם הן די נדירות. על פי מחלקת הדגים וחיות הבר, במהלך מאה השנים האחרונות אירעו 21 תקיפות כאלה, שלושה מהן היו קטלניות.

בספטמבר האחרון ילד בן שבע ננשך על ידי פומת הרים בזמן שהלך עם אביו בפארק ליד סנטה קלריטה בדרום הגולדן סטייט. האב הפחיד את החיה שנמלטה, והילד טופל עם פצעים יחסית קלים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE