הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תני לחיה שבך לצאת!
לא משנה באיזה עונה, קיץ, חורף, סתיו או אביב, הפריטים של החיות חיים ובועטים, בראשם עומד הפרינט המנומר שלעולם לא יוצא מהאופנה, לפעמים קצת נחלש או מתחזק (ממש כמו רגש), אבל הוא תמיד שם

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאת: שירלי בן נעים
לא יודעת מה איתכן אבל תמיד כשאלבש פרינט מנומר ארגיש סקסית יותר ומלאת עוצמה, אבל היי, זאת אני. אז איך ניקח את הטרנד האופנתי הטיימלס הזה ונשלב אותו בארון הבגדים שלנו?
קודם כל נקנה את הפרינט שמדבר אלינו, שאנחנו מרגישות מספיק נוח ללבוש, שהוא לוס ומשדר סטייל או צמוד ומשדר סקסיות, מה שבטוח, אי אפשר להתעלם ממנו ובטח לא ממך כשאת לובשת אותו.
אז הינה 3 דוגמאות לפרינטים של חיות מהממים שמשלבים לוקים יום יומיים ולוקים לערב.

אחד האהובים עלי ופריט קבוע בחנות שלי, הוא מכנס בויפרנד בפרינט חבורות מנומר.
אחת הסיבות שאני מכורה לפריט הזה זה פשוט מאוד, זורקים איתו טי שירט לבנה פשוטה, חולצת גינס מעל ומגפי עור או סניקרס, וזה לוק שאי אפשר להתעלם ממנו, המכנס הזה לנצח קוטף מחמאות, נוח ומחמיא.
אז כן, נוח זה לא מילה גסה במיוחד אם את בן אדם פעיל שרץ ממקום למקום, מבלה שעות באוטו בדרך לאיסוף הילדים, בקיצור הבנתן, נוח וסטייל.

הפריט הבא הוא מכנס ג׳וגר (טרנינג אבל לא רק לבית), שמקושט בכיסים מאחורה, 2 כיסים בצדדים, פרינט זברה, בגוון בז' ושחור, חוט שיעזור לך להתאים את מידת המתניים ואורך שמשתלב נפלא עם מגפיים, סניקרס או אפילו סנדלים בקיץ.
הג׳וגר הוא בעצם מכנס בגזרת פיט לוס, כלומר, הוא חובק את הגוף אבל יושב לוס ומשוחרר, הבד הוא בד שמתאים לכל עונות השנה.
אני אוהבת לשלב עם המכנס הזה עם חולצה מכופרת ללוק קצת יותר לבוש, אסוף ומגפי עור, או טי שירט עם פרינט, או חלקה, ללוק יום יומי משוחרר.

פריט אחרון חביב, מכופתרת עם פרינטים מנומרים שונים, משולבים בצורה מלאת סטייל, שנותן עדינות לפרינט המנומר/ המנוחש והמון קלאסיות.
אני בחרתי בחולצה שהיא אובר סייז כי בעיניי זה מושלם, נוח ומחמיא. אבל גם חולצה שהיא צמודה יותר ויושבת מחויט יותר על הגוף היא לחלוטין אופציה טובה לפרינט מנומר.
שילוב מוצלח מאוד זה אוברסייז עם מכנס צמוד. משחק של פיט משוחרר וצמיד שמייצר אווטפיט מעניין ומחמיא.
בנוסף, מכנס ג'ינס ומכופרת עם פרינט חיות של מנומר זברה או מנוחש יכול לעבוד מושלם ויעשה קצת נקיון לאווטפיט (tone it down).

אז מה היה לנו; היה לנו פרינטים שהם טיימלס, שילובים שמרימים לפרינט או קצת מרגיעים אותו (תלוי כמה חייתיות אתן באותו היום) ובעיקר סטייל סקסי, קלאסי, נוח, מדליק, שונה, מיוחד והכי חשוב, שהוא את.
כמובן אתן תמיד מוזמנות לדבר איתי ולהתייעץ או לייעץ לי באינסטגרם, או לבוא לחנות לברקפסט סנדביץ', if you know you know.
שיהיה סופ״ש מלא ברגשות עזים, מלאים סטייל ופרינטים שיעשו לכן שמח!

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE