הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האישה שמאוהבת בנאשם ברצח ארבעת הסטודנטים: "הגבר המושלם עבורי"
בריטני בת ה-35 מקנטקי התאהבה עד עמקי נשמתה בבריאן קוהברגר, ובפוסטים בפייסבוק ציינה שלשניהם אותו מזל אסטרולוגי והציגה מפות לידה המוכיחות כי הוא "הגבר האלוהי" עבורה

תושבת קנטקי לה היסטוריה רומנטית עם רוצחים, הצהירה כי היא "מאוהבת" בבריאן קוהברגר - הנאשם ברצח ארבעת הסטודנטים מאוניברסיטת איידהו בנובמבר האחרון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

בריטני ג'יי היסלופ, אם חד הורית בת 35, פרסמה בשבועות האחרונים פוסטים רבים בהם היא מצהירה את רגשות האהבה שיש לה לקוהברגר, "הגבר המושלם שלה".

"אחת הדרכים לתאר את הרגשות שלי כלפיו בשבוע האחרון, היא כמו להיות חולת אהבה", כתבה באחד הפוסטים. באחרים היא ציינה שהיא והנאשם ברצח חולקים את אותו מזל אסטרולוגי, מזל עקרב, והיא אף השתמשה במפות לידה כדי להראות שהוא "הגבר האלוהי" עבורה.

קוהברגר הואשם בארבעה סעיפי רצח בכוונת תחילה ובסעיף אחד של פריצה לביצוע פשע, זאת בפרשת הרצח של קיילי גונקאלבס ומדיסון מוגן בנות ה-21, ואיתן צ'אפין וזאנה קרונדל בני ה-20. 

היסלופ כתבה ביום שישי האחרון כי היא "יודעת שבריאן מבודד מאסירים אחרים, ולכן סביר להניח ששנינו ישנים לבד… וכשאני ישנתי לבד עוד לפני הכליאה שלו, אני תוהה אם הוא גם היה כך לפני".

 

 

היא המשיכה: "למרות שהזכרתי משהו על לקבל אישור מסוים ממנו לגבי הרגשות שלו ועל היותו הגבר האלוהי שלי, אני לא מתכוונת שאני פונה אליו כדי לקבל ממנו משהו בחזרה, מכיוון שאני עושה את ה מתוך דאגה כלפיו, מתוך לחלוק את הרגשות שלי ולדעת באיזה מצב חמור הוא נמצא. אבל כמובן אני תוהה איך הוא מרגיש כלפיי, למרות שאני יודעת שיש לו דברים אחרים לדאוג כרגע".

כאמור, נראה שלהיסלופ יש סטייה לרוצחים. בעבר היא פרסמה פוסטים דומים עבור קודי טיילר הול, גבר מקנטקי שהורשע ברצח לילברון סקוט הולברוק בן ה-50 ב-201, ותקף במצ'טה את אחותו ואישה נוספת. שנתיים לאחר מכן הוא נידון ל-23 שנות מאסר. 

בפוסט משנת 2018, היסלופ כתבה שהיא ביקרה את הרוצח בכלא, ואפילו העבירה לו כספים. עם זאת, בסופו של דבר הוא חסם אותה מלבקר אותו. "רציתי להיות במערכת יחסים נאמנה ומחויבת", כתבה. "כשאני אומרת שהייתי מאוהבת בו, אני מתכוונת לכך לגמרי". 



80% לא
20% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE