הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מי צריך את ממשל ביידן? טקסס חידשה את בניית החומה
מדינת הכוכב הבודד הצליחה להגיעה להסכמה עם בעלי נכסים פרטיים בגבול, והחלה לבנות שוב את המחסום בין ארצות הברית למקסיקו - שמטרתו למנוע פיזית ממהגרים להסתנן למדינה

לאחר חודשים של משא ומתן עם בעלי נכסים פרטיים, טקסס חידשה את בניית החומה לאורך הגבול עם מקסיקו - זאת כחלק מהמאבק שלה בזרם המהגרים הבלתי נתפס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בציוץ שפורסם ביום ראשון, המושל הרפובליקני גרג אבוט התגאה בניצחון שלו שהביא להמשך בניית חומת הגבול. הוא שיתף סרטון ורשם: "טקסס בונה חומת גבול משלה". 

בתיעוד שפרסם המושל, ניתן לראות את המנוף מרים קטע קיר ומציב אותו בהמשך החומה הקיימת בגזרת דל ריו, בעבודות בנייה שיימשכו לאורך כ-11 קילומטרים. ניתן גם לראות מספר עובדים על הקרקע, מחברים את קטע החומה למקומו. 

בחזית, אבוט יושב וצופה על המתרחש כאשר לידו מוצב שלט ועליו כתוב 'מאבטחים את הגבול'.

 

 

חידוש הבנייה הגיע כאמור לאחר חודשים של משא ומתן בין פקידי המדינה לבעלי נכסים פרטיים, שבסופו של דבר הגיעו להסכמה לבניית התשתית על אדמתם. 

כמו כן, הפרויקט ממשיך לאחר שוועדת המתקנים של טקסס אישרה חוזה על סך 167 מיליון דולר עם חברת הבנייה 'סאות'ווסט ואלי', האחראית לבנייה בגזרת דל ריו. חוזה נוסף נחתם על חברת הבנייה BFBC, שתהיה אחראית לבניית החומה בעמק ריו גרנדה.

הסרטון שפורסם ביום ראשון צולם לפני כשבוע, כאשר אבוט הכריז שהוא ממנה צאר גבול משלו כדי להתמודד עם המספרים "חסרי התקדים" של המהגרים - תפקיד שברמה הפדרלית שייך לסגנית הנשיא קמלה האריס, אך הוא מעולם לא היה קיים ברמה המדינית. 

לטענת המושל, מינויו של מייקל בנקס, סוכן משמר הגבול בדימוס עם ניסיון של 30 שנה באכיפת החוק, מגיע בתגובה "לסירובו של ממשל ביידן לאבטח את הגבול".

בנקס אמר במעמד ההכרזה: "בשבילי, העדיפות הראשונה היא להפוך את מדינת טקסס למקום הכי פחות אטרקטיבי לחצות אליו עבור מהגרים בלתי חוקיים", והוסיף כי "הגנת הגבול של האומה שלנו היא משהו שהקדשתי לו 23 שנים מחיי, ואני מאוד נלהב מזה".

 

30% לא
70% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE