הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחיר הבריונות: בת 14 התאבדה לאחר שקיבלה מכות - שתועדו והופצו ברשת
אביה של אדריאנה קוץ' מניו ג'רזי סיפר כי בתו לא יכלה לשאת את המבוכה וההשפלה עד שנטלה את חייה, והבטיח כי לא ינוח עד שהתוקפות יעמדו לדין ויודו באשמה

תלמידת תיכון בת 14 מניו ג'רזי, אדריאנה קוץ', נטלה את חייה יומיים לאחר שהותקפה באלימות על ידי נערה, כאשר אחרות תיעדו, צחקו ועודדו את המתרחש - ולאחר מכן הפיצו את הסרטון ברשתות החברתיות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

התקיפה שעברה בבית הספר תיכון בעיר ברקלי, תועדה והופצה ברשתות החברתיות, שם כאמור ניתן לראות את אדריאנה הולכת במסדרון בית הספר עם בן הזוג שלה, כאשר לפתע נערה אחרת עוברת לידה ומרביצה לה עם בקבוק מים.

היא ממשיכה, וחובטת, בועטת ומושכת את אדריאנה, בעוד שאחרים ברקע מתעדים וצוחקים על הסיטואציה הנוראית מולם. בסרטון בן ה-20 שניות, ניתן לשמוע צעקות: "זה מה שמגיע לך, כלבה טיפשה!". כמה צעירים אחרים שהיו במקום ניסו להפריד. 

אביה השבור של אדריאנה, מייקל קוץ', התראיין לתחנת חדשות ואמר: "הם חשבו שזה כיף לתקוף, לצלם ולפרסם את הסרטון. המכה עם בקבוק המים לא פגעה באדריאנה, מה שפגע בה זו המבוכה וההשפלה, זה פשוט המשיך וחזר אליה". 

 

 

הוא סיפר כי בתו "התעלפה, והם לא התקשרו לאמבולנס אלא פשוט לקחו אותה למשרד האחות", והוסיף כי אדריאנה "מעולם לא הייתה בריב לפני כן, היא אוהבת את כולם".

על פי הדיווחים בחדשות המקומיות, שלוש נערות הואשמו בתקיפה חמורה בדרגה שלישית, ונערה נוספת הואשמה בהפרת סדר. 

בית הספר לא היה זה שהגיש תלונה על הילדיות, בשל המדיניות לפיה הם רק משעים. קוץ' האב זעם על תגובת בית הספר, ואמר: "ילד מותקף עם חפץ, והמדיניות היא לא להתקשר למשטרה או להגיש תלונה".

בפוסט בפייסבוק, האבא רשם: "ארבע הבנות הללו תכננו וביצעו פיגוע. אם אתם צופים בסרטונים, הן צוחקות בזמן שהן מדברות על מה שהן הולכות לעשות", ואז גם סיפר כיצד "היה עלי לקחת את הבת שלי, מכוסה בדם, לתחנת משטרה מקומית".

"אני רוצה שכל העולם ידע מה החיות האלה עשו לבת שלי. אני לא אשן עד שהמשפחה שלהן תצטרך לראות אותן עומדות מול שופט ומודות באשמה", כתב.

 

18% לא
82% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE