הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלו הם החוקים הכי מוזרים בארצות הברית
בקליפורניה אסור לאכול צפרדעים שמתו במהלך תחרות קפיצת צפרדעים, באלבמה אסור להעמיד פנים שאתה איש דת יהודי, ובג'ורג'יה תעברו על החוק אם תאפשרו לתרנגול שלכם לחצות את הכביש

ישנם חוקים בסיסיים אשר ברורים לכולם, כמו האיסור לנסוע באור אדום או לגנוב מחנויות - אבל האם ידעתם שמכירת מכונית במישיגן ביום ראשון היא עבירה על החוק? 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

'פוקס ניוז' פרסמה רשימת חוקים מוזרים במיוחד ממש כאן, בארצות הברית, ואלו חלק מהם: 

באלבמה יש חוק האוסר על התושבים להתלבש ולהעמיד פנים שהוא איש דת כלשהו, כמו נזירה, כומר או רב. אם אדם ייתפס שעבר על החוק הזה, הוא ייענש בקנס של עד 500 דולר או עונש מאסר בכלא מחוזי למשך עד שנה - שו בניהם.

אחד המשחקים המתסכלים ביותר הוא ארקייד המנוף, כאשר מכניסים כמה מטבעות ומנסים לתפוס פרס עם צבט - שמעולם לא מצליח להביא את הפרס לידינו. 

באריזונה החליטו לחוקק נגד המשחק, ואסרו על התערבות אנושית במכונה: "אף אדם לא ישנה את המשחק כך שהצבט לא יוכל לתפוס פרסים, להציג פרסים באופן שבו הצבט לא יהיה מסוגל לתפוס את הפרסים הללו, להשתמש בכסף כפרס או להעניק פרסים במשחק הניתנים לפדיון במזומן או במטבע".

 

(צילום: Shutterstock)

 

המחוקקים בארקנסו רצו לתת לתושבים שלהם את האפשרות לאכול סנדוויצ'ים בשקט אחרי השעה 9:00 בערב, וקבעו בחוק כי "אף אדם לא יצפר ברכבו בכל מקום שבו מוגשים משקאות קרים או כריכים, אחרי השעה 9:00 בערב".

מדינת קליפורניה יצאה בחוק מוזר למדי, לפיו אסור לאכול צפרדעים שמתו במהלך תחרויות קפיצת צפרדעים. 

למעשה, על פי קוד הדגים והמשחק של קליפורניה, מותר להשתמש בצפרדעים חיות עבור תחרויות אלה. אך אם אחד מהיצורים הללו ימות במהלך המשחק, "יש להשמיד אותו בהקדם האפשרי, ואסור לאכול אותו או להשתמש בו בדרך אחרת לכל מטרה".

 

(צילום: Shutterstock)

 

בפלורידה קבעו חוק אחר עבור יצורים קצת יותר גדולים - האוסר "להאכיל בכוונה או לפתות במזון כל תנין אמריקאי פראי".

רק מי שקיבל רישיון יכול להאכיל את הזוחלים הגדולים הללו, אך ורק "למטרות חינוכיות, מדעיות, מסחריות או פנאי", ורק בזמן שהתנינים נמצאים בשבי מוגן. 

בג'ורג'יה אסור לאפשר לעופות להסתובב באופן חופשי ברחובות או לחצות את הכביש. וכך נכתב: "אין זה חוקי עבור כל אדם המחזיק או שולט בתרנגולות, ברווזים, אווזים או כל עופות ביתיות אחרות, לאפשר להם להתרוצץ ברחובות או בסמטאות העיר או להיות בחצרות של כל אדם אחר, ללא הסכמה של האדם הזה".

באיידהו, המחוקקים קבעו כי אין לשאת מקל הליכה אדום או לבן, אלא אם כן אתה עיוור לחלוטין או באופן חלקי. 

בקנטקי נקבע כי אסור להשתמש בשום זוחל במסגרת של שירותי דת, כמו להציג אותם, לטפל בהם או להשתמש בהם בכל דרך. העובר על החוק ייאלץ לשלם קנס בין 50 ל-100 דולר.

במדינת מיין ישנו איסור על כמה פעילויות בשדה התעופה בבידפורד, כמו למשל אסור להמר או להשתכר, או "לבצע כל מעשה המהווה מטרד".



29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE