הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשת הרופא מקליפורניה שניסה לרצוח אותה ואת ילדיה - לא רוצה שיעמידו אותו לדין
המילים הראשונות שנהה פאטל אמרה לאנשי ההצלה הן שבעלה ניסה לרצוח אותם, כאשר ישנן גם עדויות רבות התומכות בכך. אך על פי דיווחים, היא מבקשת לסגת מדבריה

הרדיולוג מקליפורניה מואשם בניסיון רצח לאחר שהאיץ את רכב הטסלה שלו מצוק וניסה לרצוח את אשתו ושני ילדיו הקטנים - אך כעת מגיע קול מפתיע מצד אשתו, שקראה שלא להעמידו לדין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דרמש פאטל נמצא במעצר ללא ערבות לאחר שהודה בשבוע שעבר באשמה של אלימות במשפחה וניסיון רצח, בגין ההתרסקות ב-2 בינואר מצוק מגלשת השטן. 

ולמרות שאשתו, נהה, אמרה לאנשי כוחות ההצלה הראשונים שהגיעו למקום וחילצו אותם מזירת ההתרסקות כי בעלה "ניסה להרוג אותנו", הסנגור של דרמש, ג'וש בנטלי, אמר לבית המשפט ביום חמישי כי נהה לא רוצה שבעלה יעמוד לדין. 

סגן התובע המחוזי הראשי של סן מטאו, שון גלאגר, אמר כי לתובעים "יש מספיק ראיות כדי להוכיח את האישומים מעבר לספק סביר", זאת עם או בלי שיתוף הפעולה של נהה. גלאגר גם ציין כי זה שכיח שנפגעי אלימות במשפחה אינם מוכנים לשתף פעולה.

כזכור, דרמש בן ה-41 נסע אם אשתו בת ה-41 ושני הילדים, בת 7 ובן 4, והאיץ את הטסלה מסוג Y באזור צוק מגלשת השטן בכביש 1, והתרסק איתם 70 מטרים. 

המחלצים הגיעו במהירות וירדו עם ציוד מקצועי עשרות מטרים מטה, ונדהמו לגלות כי כל יושבי הרכב שרדו את ההתרסקות. הם נפצעו קשה, אך שרדרו את הבלתי אפשרי. 

כאמור, מיד איך שהמחלצים הגיעו נהה אמרה להם שבעלה ניסה לרצוח אותם, מה ששימש כאחד העדויות העיקריות כדי להגיש כתב אישום נגד דרמש. כמו כן, לתובעים יש סרטון אבטחה מהמנהרה שנמצאת לפני זירת ההתרסקות, משם ניתן לראות את הרכב "מבצע פנייה חדה ימינה", כמו גם עדויות של נהגים שטוענים כי לא נראה שהנהג ניסה לבלום. 

"הגענו למסקנה שהראיות תומכות בעובדה שהוא נהג ברכבו בכוונה מעל הצוק הזה, ובכך סיכן את אשתו, שני ילדיו ואותו", אמר התובע המחוזי סטיב וגסטפה. "אנחנו מאמינים שהראיות מבססות את הכוונה שלו להרוג… אנחנו בודקים מה הוביל לזה. היה דיכאון או כל דבר אחר? לא רק שהוא ניסה להרוג אותם, אלא הוא ניסה להרוג את עצמו". 

 

 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE