הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: קבע למכור שעון יוקרה עם אדם שהכיר ברשת חברתית - ונשדד באיומי אקדח
השניים ניהלו משא ומתן במשך זמן רב, וכאשר סיכמו על מחיר סופי הרוכש הגיע לביתו של הקורבן בוואן נייס, שם שדד אותו בעזרת שניים מחבריו. לאחר מצוד קצר השלושה אותרו בבית מלון ונעצרו

גבר נשדד בשבוע שעבר בוואלי לוס אנג'לס, לאחר שקבע למכור שעון יוקרה לאדם שהכיר ברשתות החברתיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה

 

לפי משטרת לוס אנג'לס, קורבן האירוע - תושב הוואלי ששמו לא הותר לפרסום - פגש את הרוכש הפוטנציאלי באחת מהרשתות החברתיות. לאחר שניהלו משא ומתן, הם סיכמו על מחיר והקורבן ביקש מהרוכש להגיע לביתו בוואן נייס כדי להשלים את העסקה.

ב-LAPD סירבו לומר באיזה שעון מדובר או מה הסכום שעליו הצדדים סיכמו, מלבד להגיד ש"השניים סיכמו על רכישת שעון יוקרה".

החשוד נסע לבית בוואן נייס ב-BMW בצבע שחור, נכנס לבית ובחן את השעון מקרוב. בשלב זה, שני גברים נוספים יצאו מהאוטו.

 

אילוסטרציה

 

לפי המשטרה, שני הגברים היו חמושים באקדחים ושדדו את הקורבן ההמום: "הם לקחו ממנו את השעון, את הארנק שלו וכמות גדולה של מזומנים", הסבירו ב-LAPD.

לאחר שהשלושה נמלטו מהמקום, הקורבן הזעיק את רשויות החוק ומסר את מספר לוחית הרישוי של המכונית. בתוך כשלוש שעות, בלשי המשטרה איתרו את הרכב במגרש חניה של מלון.

שלושת החשודים - גבר בן 21 שבהמשך זוהה כדבון פרי ושני קטינים נוספים - נעצרו במהלך פשיטה על המקום. במשטרה אף סיפרו כי מצאו את שני כלי הנשק ששימשו לשוד, כמו גם את השעון והפריטים האישיים של הקורבן.

"סחר בין אנשים פרטיים באינטרנט הפך לדבר פופולרי, אבל אנחנו ממליצים לעשות זאת לאור יום, במקום ציבורי, או לחילופין בסמוך לכל תחנת משטרה", סיכמו ב-LAPD.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE