הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיוט ביריד פלורידה: מבלים נתקעו הפוכים באוויר עקב תקלה במתקן שעשועים
אנשים "נאחזו על החיים שלהם" בזמן שנתקעו הפוכים ללא חגורות בטיחות על המתקן 'אנטרפרייז', הכולל כרכרות מתנדנדות ומתהפכות. ילד אחד זעק: "אני מבטיח להיות ילד טוב לשארית חיי"

היריד השמח בפלורידה הפך למחזה אימה כאשר מתקן השעשועים בסגנון גלגל ענק נתקע בזמן שמבלים היו עליו, שסיפרו על "הסיוט" שהם עברו אך גם על היותם אסירי תודה שהם בחיים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך יום שישי, מנגנון הבטיחות של המתקן - הכולל כרכרות סגורות שמתנדנדות ומתהפכות - הופעל, מה שגרם לחלק מהעגלות להיתקע הפוך בעוד שהמבלים נאחזו "על החיים שלהם". כך על פי עדים ששוחחו עם תחנת החדשות המקומית, WFLA. 

לאטרקציה, הנקראית אנטרפרייז, אין חגורות בטיחות, כך שכמה מאותם אנשים שהיו בתוך הכרכרות התקועות פחדו שהם יפלו דרך הקרונות הפתוחים, וחששו על חייהם במשך עד חצי שעה עד שחילצו אותם מהגובה.

"הנסיעה התקלקלה בזמן שהיינו למעלה, והותירה אותנו תקועים באוויר הפוכים, ללא חגורות בטיחות, עם מרווחים מספיק גדולים כדי לאבד אחיזה וליפול", שיתפה אלכסיס קרסונג בפייסבוק. "נאחזנו על החיים שלנו במוטות מבלי לדעת מה עתיד לבוא, עד שהורידו אותנו".

המתקן אנטפרייז בדרך כלל נע במהירות כזו שבה הכוח הצנטריפוגלי שומר על הרוכבים צמודים למושבים שלהם, ולכן אין חגורות בטיחות באטרקציה. 

קרסונג הוסיפה בפוסט שלה שהיא מודה לאלוהים שהיא הגיעה לביתה בשלום לאחר יריד המדינה שהיה עבורה "סיוט מוחלט".

 

 

"אני באמת לא יכולה לתאר איך זה הרגיש לראות את החיים שלך עוברים מול העיניים שלך. אלוהים בהחלט היה איתנו, ואני בהחלט מחזיקה את התינוק שלי קרוב יותר הלילה", אמרה.

מבלה אחרת שנלכדה בגובה הרב יחד עם ילדיה, סיפרה כי היא סבלה מחבלות לאחר שנחבטה בתוך הכרכרה: "אני קצת חבולה והילדים בטראומה… אבל אנחנו בחיים, והסוף היה יכול להיות אחרת", כתבה ג'נין שנטל בצירוף תמונה של היד והרגל שלה עם סימני מכות.

האמא גם שיתפה סרטון שצילמה בעודה היא ובנה נוח היו תקועים למעלה, אז הילד המבוהל התחיל לבכות ואמר: "אני מבטיח שאהיה ילד טוב לשארית חיי. אני מבטיח!". 

באותו תיעוד ניתן לראות את העובדים פועלים להוריד את הנוסעים, ובשלב כלשהו נוח זעק: "אמא, הרגליים שלי, הידיים שלי מחליקות". שנטל המפוחדת ניסתה להרגיעו: "אני תופסת אותך, בני. ברגע שאלה ירדו, יוכלו לשחרר אותנו, בסדר? עוד כמה שניות".

לאחר התקרית שבמזל הסתיימה ללא אבדות בחיים, מנהל יריד מדינת פלורידה אמר כי מנגנוני הבטיחות של המתקן הופעלו, מה שגרם לכנסיעה להיכבות "כמתוכנן".

"התחלנו במהירות להוציא אורחים מהמתקן, בצורה הבטוחה ביותר. כל פרוטוקולי הבטיחות והחירום בוצעו. תיערך בדיקה יסודית לסיבה שמנגנוני הבטיחות הופעלו", אמר פרנק זייטשיק. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE