הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איים על פצצה במטוס - לאחר שפספס שתי טיסות באותו היום
מהנדס צבא בן 59 סורב לעלות לטיסה השנייה אליה איחר, וברגע של כעס ותסכול הוא התקשר למשטרת נמל התעופה והודיע להם על פצצה - שכמובן לא הייתה אמיתית

גבר איחר לטיסה שלו ביום שני, אחרי שכבר החמיץ אחת אחרת באותו הבוקר, ניסה לעשות הכל כדי לא לפספס אותה - ודיווח באופן שווא על פצצה בתקווה שיעכבו את ההמראה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

אג'מיר בהדריאה בן ה-59, מהנדס צבא הודי, היה נסער לאחר שפספס את הטיסה שלו בשעה 5:15 בבוקר, מהיידראבאד לצ'נאי. 

הוא נאלץ לרכוש טיסה אחרת, לשעה 10:15 שיצאה מנמל התעופה ראג'יב גנדי - אלא שגם אליה הוא איחר וצוות הטיסה לא אפשר לו לעלות למטוס. 

בהדריאה העצבני והמתוסכל התווכח עם צוות חברת התעופה בדרישה לעלות לטיסה, ולאחר שהם סירבו שוב ושוב הוא "איים לעצור את הטיסה והתקשר לחדר הבקרה של המשטרה, והודיע להם על פצצה בטיסה 6E-6151, ודרש לעצור את ההמראה", כך סיפר מפקח משטרת השדה, ר. סריניבאס.

 לאחר האיום על הפצצה, סריניבאס הקפיץ את מחלקת הערכת איומי פצצות ועיכב את הנוסע בן ה-59. בחקירת המשטרה, הדריאה הודה ששיחת האיום הייתה מזויפת.

"הוא ביצע את השיחה מתוך תסכול לאחר שהחמיץ שתי טיסות, כיוון שהיה מוטרד מכך שהוא לא יכול להתייצב לתפקיד", נמסר מהמשטרה המקומית, שציינה כי בהדריאה נלקח למעצר והואשם בסעיפים פליליים.

איום השווא גרם ל"אי נוחות" לנוסעים רבים בנמל התעופה, שכן רשויות הביטחון נאלצו לערוך בדיקות חוזרות ומעמיקות יותר מה שהוביל לעיכובים רבים. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE