הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סכסוך משפחתי: ניצולת שואה תובעת את בנה בטענה שניסה למכור את הנכסים שלה בקליפורניה
אלמנו של מנהל 'שאנל' לשעבר, איריינה מאוזנר בת ה-87, טוענת כי הבן שלה גנב ממנה והונה אותה בזמן שהיא סמכה עליו שינהל את התיק הפיננסי שלה

ניצולת שואה בת 87, שעבדה כל חייה כרופאת שיניים ולאחרונה החלימה מסרטן המעי הגס והתאוששה משבץ מוחי, תובעת את הבן שלה ה"פילנטרופ" בטענה שהוא הונה אותה בסתר כאשר ניסה למכור שניים מהנכסים שלה בקליפורניה בשווי מיליוני דולרים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

איירינה מאוזנר בת ה-87, אלמנתו של מנהל 'שאנל' ג'ק מאוזנק, היא הבעלים של שני בתים מפוארים בקליפורניה - אחוזה גדולה בסך 2.4 מיליון דולר עם ארבעה חדרי שינה וחמישה חדרי רחצה בראנצ'ו בראבאדו, קרלסבד, ודירה בסן דייגו בסך 2.2 מיליון דולר. 

לאחר שבעלה מת בשנת 2014, מאוזנר סכמה על כך שבנה בן ה-62, איאן מאוזנר, יטפל בתיק הפיננסי שלה הכולל השקעות במזומן, מניות רבות וכמעט 5 מיליון דולר בנדל"ן.

אבל נראה שהיא מתחרטת על כך, שכן ב-6 בפברואר היא הגישה תביעה נגד בנה הבוגר בגין גניבה והונאה, כולל ניסיון למכור את בתי היוקרה שלה בסתר. 

התביעה הפדרלית הוגשה במנהטן, שם היא מכנה את התנהלותו של בנה איאן כ"לא חוקית ולא פחות ממקוממת". מאוזנר, המתגוררת בדירה בסכום של חמישה מיליון דולרים באפר איסט סייד, דורשת כעת פיצוי של 18,000 דולר.

על פי הדיווחים בכלי תקשורת, לאחר שנודע לאיאן על ההאשמות נגדו, הוא אמר לאמו שהיא "ראויה לגינוי והתנהגותה בלתי נסלחת", תוך כדי שהוא מכחיש את הטענות שלה כלפיו.

איאן הוא לשעבר מנהל הון ויועץ פיננסי בוול סטריט, ואמו טוענת כי בשנת 2013 הוא הואשם על ידי הרשות לניירות ערך בהונאה ונאלץ לשלם 670,000 דולר.

בתביעה, מאוזנר בת ה-87 כתבה כי "לצערי אני מביאה תביעה זו נגד בני הבוגר, איאן מאוזנר", וטענה כי הוא "עסק בתוכנית להונות את אמו באמצעות הונאה, הפרת חובת אמונים והתנהגות פסולה אחרת שנועדה לשאוב כסף ורכוש מאמו לשימושו ולהנאתו האישית".

 

 

מלבד ניסיון מכירת הבתים, לכאורה, מאוזנר טוענת שבנה הונה אותה בכך שגרם לה להאמין שהוא השקיע 1.7 מיליון דולר מהכספים שלה בחשבון מסחר, אבל בפועל שם את הכספים לעצמו. עוד נטען כי איאן גנב והתערב שלא כדין בחשבון הפרישה שלה, בתיק המניות, והוציא במרמה כרטיס אשראי על שמה. 

"מעשיו הפכו למטרידים יותר עם חלוף הזמן, לרבות מערך של גניבות והונאה, בשילוב התעמתות עם אמו הקשישה בזמן שהייתה במוסד לשיקום רפואי, כמו גם איים על אחותו", נכתב בתביעה. 

מאוזנר ציינה בתביעה כי בנה שימש כיועץ הפיננסי שלה, ובשל כך הוא היה בעמדת אמון מולה והיה חייב לפעול לטובתה. מכאן, הוא "הפר חובות אלה על ידי עיסוק בהונאה, המראה וסחר עצמי… גם לאחר שהנתבע סיים את תפקידו כיועץ פיננסי, הוא המשיך להיות חב בחובות האמון שלה, לרבות בתפקידו בקשר לשתי חבילות מקרקעין בקליפורניה".

איאן, שכאמור מכחיש את ההאשמות נגדו, הסביר כי הסאגה המשפחתית החלה להידרדר לאחר שאמו עברה "שבץ חמור מאוד" וכי אחותו שכנעה לכאורה את אמם לתת לה ייפוי כוח. "זה סיפור עצוב מאוד. הכל לא נכון", אמר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE