הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב קליפורניה שרד ארבע תאונות דרכים בפחות משעה: "אלוהים הגן עליי"
שכבת הקרח על הכביש המהיר 'ביג בר' גרמה לרכב של בן ה-32 להחליק, ובזמן שחיכה למשאית הגרר - הוא נפגע מרכב אחר. מיד לאחר מכן, פעמיים נוספות הוא כמעט איבד את חייו

מזג האוויר החורפי והסוער שהכה בקליפורניה העלה זכרונות אצל תושב המדינה, שטען כי בסערה שפגעה לפני מספר שבועות הוא כמעט איבד את חייו בארבע תאונות דרכים שונות תוך שעה אחת, בכביש המהיר 'ביג בר'.

ג'יימס האלסי בן ה-32 סיפר לחדשות ABC7 כי הוא היה מעורב בארבע תאונות לאורך כביש 18, ליד הולקומב ואלי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד מזירת תאונה אחרת (צילום: AP)

 

התקרית הראשונה אירעה בדרך לביתו, אך בירידה בכביש שכבת החקר גרמה למכונית שלו להחליק. אז, "הבחנתי במכונית שהגיעה מהכיוון ההפוך, אז במקום להמשיך לעבר חזית הרכב, הסטתי את הצמיגים הקדמיים והחלקתי". 

בן ה-32 עצר בצד והזמין משאית גרר, אך בזמן שחיכה בחוץ לפתע מצא את עצמו באוויר לאחר שמכונית אחרת פגעה בו. "באיזשהו שלב פשוט עפתי באוויר, נחתתי מתחת למכונית אחרת… וקמתי בחזרה והידיים שלי היו עם חתכים די רעים", סיפר.

נהג הרכב הפוגע יצא וניסה לעזור להאלסי ולכסות את הפצעים, אלא שאז חייו של בן ה-32 שוב עברו לנגד עיניו כאשר שוב הוא נפגע ממכונית.

"הוא ניסה לעטוף את היד שלי עם חולצה", סיפר האלסי. "אבל לפני שהפרמדיקים הגיעו לשם, רכב אחר נסע במהירות, פגע והצמיד אותי… נקלעתי בין שתי מכוניות". 

פצוע ומדמם, הפרמדיקים הגיעו והחלו להעניק לו טיפול רפואי, והעמיסו אותו כדי לפנות אותו לבית החולים. וכאשר האלסי חשב שכעת הוא בטוח, רכב אחר החליק ופגע באמבולנס. למרבה המזל, לא היו עוד נפגעים. 

האלסי סיפר לחדשות לבסוף הוא הגיע לבית החולים, שם הוא קיבל טיפול ולאחר שעתיים כבר שוחרר לביתו: "הייתי בסדר, כבר לא הרגשתי שום דבר". 

בן ה-32 נדהם שהצליח לשרוד ארבע תאונות דרכים בזמן כה קצר ועם פציעות כה מעטות, ומאמין שהשגחה פרטית: "באמת, בכנות, אלוהים הגן עליי, כי אפילו בבית החולים נדהמו איך אני עדיין בחיים אחרי כל זה… אני באמת מאמין שאני מבורך ומועדף על ידי אלוהים. כלומר, באמת מאמין שהוא הגן עלי".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE