הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צו מעצר הוצא נגד הראפר קודאק בלאק
הראפר המפורסם בן ה-25, לו יש עבר פלילי עשיר, משוחרר על תנאי בגין תיק סחר בסמים - אלא שבדיקת הסמים האחרונה שביצע יצאה חיובית לפנטניל

שופטת בפלורידה הוציאה ביום חמישי צו מעצר לראפר 'קודאק בלאק', זאת לאחר שהוא נכשל בבדיקת סמים שנעשתה על פי הוראת בית המשפט בזמן שהמתין למשפט בגין סחר בסמים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

בלאק, ששמו האמיתי הוא ביל קאפרי, נמצא חיובי לפנטניל בבדיקה שנערכה בתחילת פברואר. כך עולה ממסמכי בית המשפט שפורסמו.

שופטת ממחוז ברוורד ברברה דאפי, אמרה שהראפר בן ה-25, האחראי על הלהיט 'Super Gremlin', הפר את תנאי השחרור שלו לפני המשפט, ולכן הוציאה את צו המעצר נגדו. 

בלאק כאמור הואשם בסחר בסמים לאחר שבחודש יולי האחרון הוא נעצר בפלורידה על ידי שוטרים מקומיים שביצעו חיפוש במכוניתו, ומצאו שקית קטנה ובתוכה 31 כדורים - שמאוחר יותר אושרו כי הם אוקסיקודון. כמו כן, ברכבו נמצאו כמעט 75,000 דולר בשטרות. 

הראפר, שמועמד לאמן השנה בקטגוריית היפ הופ של iHeartRadio, הודה באישום ושוחרר בערבות, בתנאי שהוא נשאר נקי מסמים, ונדרש להגיש בדיקות סמים באופן קבוע. 

המעצר של בלאק מחודש יולי לא הייתה ההתנגשות הראשונה שלו עם החוק. בשנת 2020, הוא ריצה עונש מאסר בגין זיוף מסמכים ששימשו אותו לרכישת נשק. אלא שאז, הנשיא דאז דונלד טראמפ הפחית בעונשו בן השלוש שנים, ושחרר אותו לאחר כשנה וחצי. 

 

 

בזמן שריצה את עונשו, הראפר שחרר את אלבום האולפן השלישי שלו, Bill Israel.

לאחר מכן הוא מכר יותר מ-30 מיליון סינגלים, וכאמור הצליח מאוד עם הלהיט Super Gremlin שהגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד בשנה שעברה. 

עוד בחטיבת הביניים הוא כבר היה מוכר לרשויות אכיפת החוק, כאשר גנב מכונית ונעצר. בשנת 2016, הוא הואשם בכך שאנס נערה, אך קיבל עסקת טיעון ב-2021 כדי להימנע מעונשי מאסר נוספים. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE