הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שערורייה: נהג הסעות ילדים שוחרר בערבות - לאחר שפרץ לביתה של בת 10
לאחר שתפסה את בן ה-54 נכנס לביתה לבוש בכפפות, האמא גילתה כי הנהג היה "החבר המיוחד" של הבת שלה, וכי בשבועות האחרונים הוא זוהה מסתובב מספר פעמים בשכונה

נהג אוטובוס ילדים מאטלנטה, גוגינני ראיודו בן ה-56, נעצר ביום שלישי שעבר והואשם בעבירת פריצה לאחר שנכנס לביתה של ילדה בת 10 אותה הסיע לבית הספר. אך יומיים לאחר מכן הוא כבר חזר לרחובות לאחר שהופקדה ערבות בסך 20,000 דולר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

החדשות בדבר שחרורו הותירו את האמא של הילדה, קאסי סיה, מבולבלת ו"בלהם", ובינתיים, כדי להגן על משפחתה, היא השיגה צו הרחקה מבן ה-56. 

על פי האישום, לנהג מחוז בית הספר קוב, שהחל לעבוד חודשיים לפני התקרית, הייתה "אובססיה" כלשהי, שגדלה עד לנקודה שבה הוא נכנס דרך דלת הכניסה של הבית, לבוש בכפפות, סגר מאחוריו את הדלת וביקש את סיה. 

הוא הזדהה כנהג האוטובוס של הילדה, ואמר לסיה שהוא הגיע לביתה כדי לראות אותה. כאשר האמא שאלה מה הוא עושה בביתה, ראיודו נמלט. בת ה-10, אגב, לא הייתה בבית באותו היום אלא במחנה של בית הספר. 

מאוחר יותר, סיה שוחחה עם קצין הביטחון השכונתי, שסיפר לה שראיודו ביקר באזור מספר פעמים בחודש שעבר וביקש את הבת שלה. אז, האמא שאלה את הבת שלה על נהג האוטובוס, ובת ה-10 תיארה אותו כ"חבר המיוחד שלה", ושאף ראיודו שינה את מושב האוטובוס שלה כדי שיוכל לראות ולדבר איתה. 

"אני לא יודעת מה האובססיה הזו כלפיה, אבל כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה אם לא הייתי בבית, מה היה קורה?", אמרה סיה והוסיפה: "אני ממש מבוהלת. הוא בהחלט עשה משהו רע - אני פשוט לא יודעת עד כמה זה היה גרוע". 

כאשר האמא המודאגת התקשרה להנהלת מחוז בית הספר, הם סירבו לתת לה את שמו של הנהג. בהצהרה לחדשות, המחוז אמר כי הוא משתף פעולה עם חקירת המשטרה, אך לא הוסיף פרטים נוספים.

"נוסף לפעולות שננקטו על ידי רשויות אכיפת החוק, המדיניות המחוזית תיושם בקפדנות. בטיחות התלמידים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו", נכתב בהצהרה. 

שני נהגים נוספים של מחוז בית הספר קוב הואשמו לאחרונה בפשעים. בשנת 2022, נהג הואשם בהטרדה של שני קורבנות בוגרים ושל קורבן קטין אחד. בשנה שלפני, נעצר נהג נוסף בגין תקיפת תלמיד. 

 

11% לא
89% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE