הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איש הרדיו הפופולרי מסן פרנסיסקו נעדר לאחר פוסט מדאיג באינסטגרם
הדיג'יי הוותיק הידוע בכינויו JV נראה לאחרונה ביום חמישי בערב, לאחר שערך פוסט מחודש אוגוסט ושינה את התוכן ללשון עבר: "תודה על חיים נפלאים… זה היה מסע נהדר"

דיג'יי פופולרי בעל ותק של שנים ברדיו של סן פרנסיסקו, נעלם לפני מספר ימים לאחר פוסט מדאיג באינסטגרם, אשר נראה כמו הודעה אחרונה למעריציו ויקיריו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ג'פרי ונדרגריפט בן ה-54, הידוע בשם JV בתחנת הרדיו הפופולרית Wild 94.9 של אזור המפרץ, נראה לאחרונה בביתו בסן פרנסיסקו ביום חמישי בסביבות השעה 10:00 בערב, כך על פי התלונה שהוגשה למשטרה שהציבה אותו כנעדר בסיכון.

ג'פרי נעלם לאחר שהוא ערך פוסט באינסטגרם שפרסם ב-20 באוגוסט ושינה אותו ללשון עבר, שם הוא מודה למאזינים שלו ואומר כי היו לו חיים טובים.

"תודה על חיים נפלאים, מלאים בשמחה, צחוקים, כאב ומאבק. זה היה מסע נהדר. התמיכה והתפילות שלכם היו משמעותיות עבורי", כתב ג'פרי בפוסט הערוך, שפורסם במקור כציון ליום הרדיו הלאומי.

המעסיק של ג'פרי אמר לחדשות המקומיות כי מאז שהוא דווח כנעדר למשטרת סן פרנסיסקו, לא הייתה פעילות הניתנת למעקב דרך הטלפון שלו או חיובים בכרטיסי אשראי או תנועה חשבונות בנק. 

"הפרטים האלה כמובן מדאיגים מאוד, אם כי אנחנו ממשיכים לקוות ולהתפלל לחדשות טובות יותר", נכתב על ידי תחנת הרדיו בהצהרה שפורסמה באינסטגרם, ומסרה שהיא עובדת בשיתוף הדוק עם המשטרה ועם אשתו של ג'פרי, נטשה יי.

"אנחנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אשתו של JV, נטשה, וכן עם מחלקת המשטרה. JV אהוב על כולם כאן ב-Wild 94.9 וב-iHeartMedia, ואנחנו יודעים שהוא אהוב באותה מידה על ידי משפחת המאזינים של אזור המפרץ".

 

 

מאז שנעדר, הפוסט אותו ערך התמלא בתגובות של מעריצים מודאגים שביקשו להראות לו אהבה והערכה.

אחד מהם כתב: "JV היקר, אתה אהוב. כולנו מתפללים בשבילך וחושבים עליך". אחד אחר הגיב: "כולנו מתפללים וחושבים עליך. לפעמים זה נחמד לברוח ולנקות את הראש, אבל אנחנו דואגים לך". 

"ג'פרי… תקשיב למאזינים שלך. אנחנו מקשיבים לך מאז שנות ה-90. עכשיו תורך להקשיב לנו. אתה כל כך אהוב!!! אנחנו עדיין מצפים לעוד 40 שנה של להאזין לך ברדיו. מתפלל לחזרתך בשלום", הגיב אחד נוסף.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE