הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרמה בשמי ארה"ב: שבעה אושפזו לאחר שברק פגע במטוס - שצנח מאות מטרים
על פי העדויות, אחד הנוסעים הורד בכיסא גלגלים לאחר שנפצע קשה ודימם בכבדות, זאת לאחר שטיסה מטקסס לגרמניה נפגעה מעל שמי טנסי וביצעה נחיתת חירום בוושינגטון

שבעה בני אדם אושפזו בבתי חולים לאחר שטיסה של חברת התעופה לופטהנזה, שהמריאה מטקסס לגרמניה, ביצעה נחיתת חירום בוושינגטון הבירה בעקבות ברק שפגע במטוס וגרם לו לצנוח כ-300 מטרים בזמן ששלט חגורות הבטיחות היה כבוי. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: טוויטר)

 

עדים תיארו צרחות אימה של נוסעים מבועתים, כאשר "הרבה שברי זכוכיות" וחפצים זרוקים מסביבם, זאת כאמור לאחר שהטיסה של לופטהנזה מספר 469, שיצאה מאוסטין לכיוון פרנקפורט, נפגעה מברק מעל שמי טנסי בזמן שהייתה בגובה של יותר מ-11,000 מטרים.

הטייס מיד שינה את מסלולו ובהוראה של הרשויות ביצע נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון-דאלאס, בסביבות השעה 9:00 בערב, שלוש שעות בלבד לאחר ההמראה בטיסה שהייתה אמורה להימשך כ-10.5 שעות. 

כאמור, שבעה בני אדם שהיו על סיפון המטוס פונו לבית החולים עם פציעות שלא פורטו לתקשורת. על פי אחת העדויות, אחד הנוסעים נאלץ לרדת מהמטוס בכיסא גלגלים לאחר ש"נפגע קשה" ודימם בכבדות.

 

 

גבר אחד שטען כי אשתו הייתה על הטיסה, סיפר כי "האנשים שלא היו חגורים היו אלה שנפגעו בעיקר", והוא שיתף תמונה שקיבל ממנה שם נראים מגשי מזון, מכלים, כלי כסף וחוברות מפוזרים בין מעברי המושבים. 

אדם אחר שאחותו וגיסו היו על הטיסה, סיפר כי הם אמרו לו שהתקרית הייתה "מפחידה בצורה יוצאת דופן, עם הרבה שברי זכוכית, צרחות ופציעות מרובות".

בעוד שנוסעת אחת תקפה את חברת התעופה ודרשה פיצוי מיידי על עוגמת הנפש והנזק ברכוש, נוסע אחר הודה לצוות שדאג להם במהלך החוויה המפחידה: "תודה רבה על הטיפול המדהים שלכם הלילה! המשפחה שלי תהיה אסירת תודה לנצח על המיומנות של הטייס והטיפול של הצוות".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE