הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד פרק של אימה בתעופה: שריפה פרצה בטיסה לאורלנדו - המטוס התמלא בעשן
מטען נייד שהתלקח בתוך תיק של אחד הנוסעים גרם לשריפה ועשן כבד על הסיפון, בעקבותיו פונו עשרה בני אדם לבית החולים בג'סונוויל - שם המטוס ביצע נחיתת חירום

טיסת ספיריט איירליינס שהמריאה מדאלאס לאורלנדו נאלצה לבצע נחיתת חירום בג'קסונוויל בעקבות שריפה שפרצה בתאי התיקים מעל מושבי הנוסעים - ומילאה את הסיפון בעשן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עם נחיתת המטוס, בסביבות השעה 2:00 בצהריים, כבאים עלו על הסיפון כדי לכבות את השריפה - שנגרמה בעקבות מכשיר שהיה מחובר לסוללה ניידת באחד המטענים. במקביל, כוחות הצלה פינו לבית חולים עשרה בני אדם שנפגעו כתוצאה משאיפת עשן, כולם ללא סכנת חיים. 

מנהל התעופה הפדרלי, ה-FAA, פתח בבדיקה של התקרית החריגה, שאירעה במטוס איירבוס A320 שיצא מנמל התעופה הבינלאומי דאלאס-פורת וורת'. בינתיים, הסוכנות אישרה באופן רשמי כי ההתלקחות נגרמה כתוצאה מסוללה.

 

 

בין הנוסעים על המטוס היה ג'וזף פלק, שסיפר לרשת CNN כי הוא נסע עם בן זוגו ושני ילדיהם לאורלנדו כדי לבקר בדיסנילנד. 

"מישהו צעק 'אש', ואני מסתכל למעלה ורואה את תא המטען מתמלא בעשן מהר מאוד… כמה נוסעים קפצו ופתחו את התא, וראו שאחד התיקים עולה באש עקב מטען שהתפוצץ", סיפר פלק, ששיתף תיעוד מהרגע שבו צוות כיבוי אש עלו על הסיפון.

 

 

"הריח היה קשה וזה הקשה מאוד על הנשימה. השתעלתי הרבה במשך שעתיים אחרי", הוסיף פלק. 

בהצהרה של חברת התעופה ספיריט איירליינס נמסר: "המטוס נחת ב-JAX ונסע למסוף ללא תקלות. אנו מודים לצוות ולאורחים שלנו על פעולותיהם המהירות כדי להבטיח את שלומם של כל מי שנמצא על הסיפון, ואנו מודים למגיבים הראשונים על המפגש עם המטוס". 




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE