הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ON THE PASS מחבר פודיז מרחבי העולם
השבוע יצאה לדרך העונה הרביעית של תוכנית הפודקאסט המצליחה ON THE PASS של גבריאל אורלינס הפודקאסט שמשודר ב - 48 מדינות, מחבר אוהבי אוכל ומסעדנים מכל העולם, ומספר את סיפורם של הדמויות מאחורי האוכל שכולנו אוהבים

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עולם האוכל הוא הרבה יותר מטעמים וניחוחות. עוד לפני הביס הראשון, אוכל מספק לנו עונג ויזואלי; כמו זה המתרחש בהבטה בתמונות של מנות באינסטגרם. לאוכל יש אפקט חוויתי כדוגמת יציאה למסעדה מיוחדת, לפתוח שולחן, אירוח חברים בבית ואולי החשוב מכל: אוכל מחבר בין אנשים, מספר סיפור של מקומות, תרבויות והדמויות שמכינות אותו.
אחד הפודקאסטים המעניינים שמספרים את הסיפור הזה בצורה מרתקת הוא ON THE PASS - שמשודרת לחובבי אוכל ב-48 מדינות מסביב לעולם ומעניקה במה לדמויות מובילות בעולם הקולינריה, המשקאות הטיולים והאירוח ברחבי הגלובוס.
ON THE PASS נוסד באוקטובר 2019 ומביא סיפורים מרתקים של אנשים ואוכל מזויות ורקעים שונים, כשהוא מקפיד לשים באור הזרקורים לא רק שפים ובעלי מסעדות מצטיינים אלא גם דמויות שעושות את העבודה האפורה בעולם האוכל, וגם שפים בתחילת דרכם שמסומנים כדבר הגדול הבא.
הפוד קאסט לא חושש לאתגר את המאזנים שלו בכל הקשור לדרך בה הם אוכלים, מטיילים וחיים את הסביבה האקולוגית תרבותית שלהם.
מיסד ומגיש ON THE PASS הוא גבריאל אורלינס, 35, בן להורים מהגרים מאיטליה ומקסיקו, שחילק את חייו בין לונג איילנד בחוף המזרחי לאורנג׳ קאונטי בקליפורניה. ביחד עם הבמאית היצירתית קמיל דה לה רוזה ודילן אגאג'ניאן העורך המוזיקלי ושותף בהפקה.
גבריאל רכש את השכלתו במרשל, בית הספר לעסקים של USC. האהבה לעולם האוכל לא הניחה לו והוא החליט לשלב אותה עם העולם העסקי והשיווקי שמתחבר בתחום לימודיו.
במשך יותר מ - 13 שנה גבריאל עבד בתעשיית האוכל, המשקאות והאירוח עם קולגות רבים מהקהילה היהודית והישראלית כמו: רשת המלונות SIXTY ובעבר תומסון של משפחת פומרנץ המפורסמת, משפחת נזריאן מהקהילה הפרסית, וגם, העניק שירותי מדיה לחברות כמו: BMW ,Citibank ,Emax ,Mastercard ועוד.
גבריאל: ״נפגשתי עם האנשים הכי מעניינים, יצירתיים ומשפיעים בתעשיה ומבלי ששמתי לב השהייה במחציתם העניקה לי כל כך הרבה. הם הפכו למנטורים מבלי שביקשתי מהם בכלל.״
עבודתו ואהבתו לעולם הקולינריה לקחה אותו מסביב לעולם. גבריאל: ״טיילתי בכל כך הרבה מקומות: ברזיל, מקסיקו, בכל רחבי אירופה וגם בישראל ופגשתי שפים, מומחי יין ומנהלי בתי מלון. הבנתי שאני חייב לפתוח פלטפורמת תוכן שתספר את הסיפור ותתעד את האנשים הללו מכל רחבי הגלובוס. ככה נולד הרעיון ל-On the pass.״

ההתחלה, סיפר לי, לא הייתה פשוטה. מספר חודשים אחרי שעלה לאוויר בפעם הראשונה פרצה מגפת הקורונה לחיינו. מסעדות נסגרו, טיסות בוטלו ושפים רבים נכנסו לדיכאון. גבריאל: ״2020 הייתה קשה עבורי; העסק שלי נפגע בצורה רצינית ולא ראיתי איך אני יוצא מזה. העבודה על הפודקאסט נתנה לי תקווה, סיבה לקום בבוקר ולהרגיש שאני עושה משהו טוב. גם בימים שהרגשתי קצת מדוכא העובדה שאני עושה פודקאסט שעוזר לאנשים בעולם האוכל והמסעדנות שאני כל כך אוהב נתנה לי כוח להמשיך. היום שאני מסתכל כמה רחוק הגענו, ואת כל ההודעות שאנחנו מקבלים מהקהל שלנו מכל העולם באינסטגרם ובלינקדאין; הם פונים אלינו רק בשביל לומר כמה הם אוהבים את התוכניות וזה ההרגשה הכי טובה שיש.״
התוכנית הפותחת את העונה הרביעית של הפודקאסט הציגה שיחה מרתקת עם שף צ'רלי מיצ'ל- ממסעדת Clover hill בברוקלין, שלאחרונה קיבל חשיפה גדולה כשהפך להיות השף השחור הראשון שזכה בכוכב מישלן בניו יורק. עיר שכידוע עמוסה בשפים לבנים אליטיסטים.
גבריאל שכאמור נולד וחי בילדותו בלונג איילנד, הבין את גודל המאורע והזדהה שף מיצ׳ל, מה שיצר דינמיקה של שיחה מרתקת עם תחנות בחייו מימיו הראשונים כטבח צעיר ועד המסעדה המצליחה שהביאה לו תהילה.
גבריאל: ״ב- ON THE PASS אנחנו רוצים להיות רב תרבותיים ולהעניק במה לנשים, גברים ,מיעוטים ולמסעדנים ממגוון מדינות בעולם. אני בעצמי מגיע ממיקס תרבותי; ממשפחה עם רקע איטלקי ומקסיקני, וגדלתי בחוף המזרחי והמערבי של ארצות הברית. תמיד הרגשתי שאני חלק מכל הקבוצות האלה וחיבקתי את השוני הזה.״

מתי התחיל הרומן עם האוכל?
״יש תמונה שלי כילד קטן בן 4 מסתכל בספר בישול. עוד לא ידעתי לקרוא, אבל כנראה שכבר אז אוכל ריתק אותי. גדלתי בבית שתמיד היה מארח אנשים.לא הייתה לנו משפחה גדולה אז החברים שלנו היו כמו משפחה, הם היו באים אלינו לאכול ביחד, בדרך כלל המון אוכל איטלקי.
האוכל הרבה יותר טעים כשאתה אוכל אותו בחברת האנשים הנכונים סביבך. אתה יכול לשבת בארוחת גורמה מדהימה, אבל אם אתה לבד אז מה הטעם? ברגע שאתה חולק את הארוחה עם האנשים הנכונים היא תהיה הרבה יותר טעימה.״

בים של פודקאסטים על אוכל, איך אתה מוצא את הקהל שלך?
״זה היה אתגר. ב- 2020 המון פודקאסטים ירדו מכיוון שהיה קשה לשרוד. העבודה היא לא רק להקליט ולהוציא את זה החוצה. צריך לבנות סיפור מעניין, להקליט מוזיקה מקורית ולערוך את התוכנית בצורה נכונה. אנחנו לא עורכים יותר מידי כי אני אוהב להשאיר את החומרים הכי אותנטים שאפשר. אבל כן חשוב שתהיה זרימה בתוכנית.
פעם גם היה הרבה יותר קשה לקהל למצוא את הפוד קאסט שהוא אוהב מכיוון שהיו כל כך הרבה תכנים, ואנשים פשוט הלכו לאיבוד בים של פודקאסטים. לכן, ספוטיפיי משנים את כללי המשחק; הם קונים המון תוכניות ונותנים למנויים שלהם להאזין בצורה מסודרת- אם אהבת פודקאסט מסוים הם יציגו לך פודקאסט נוסף באותו הסגנון. זה משהו שלא היה קיים פעם.
הנתונים מראים לנו שיש המון מאזינים שגילו את ON THE PASS רק לאחרונה והם מורידים פרקים של לפני שלוש שנים. ככה שיש כל הזמן קהל חדש שמצטרף.״

במגוון התוכניות ב-ON THE PASS תוכלו למצוא מגוון מרואיינים כמו: שף דן בארבר,הבעלים של Blue Hill שנמנה על סדרת הכותבים בניו יורק טיימס והמחבר של רב המכר: The Third plate.
פרק מעניין נוסף בפוד קאסט אירח את שיפ גורדון היוצר של Celebrity Chef. בפרק ה-40 החגיגי גבריאל אירח את המסעדן סימון קים הבעלים של מסעדת המישלן Koran steakhouse, ופרקים אחרים את כריס ג'קסון הבעלים של Verite Wine, ואדי קול -המנכ״ל המשותף של Groundwork coffee co.

מה הכי חשוב לך שידעו על ON THE PASS?
״שאמנם אנחנו מביאים לתוכנית המון כוכבים בעולם הקולינריה זוכי מישלן, אבל גם את האנשים מאחורי הקלעים. אלעד, אתה הרי מהעולם שלי ואתה יודע כמה אנשים עבדו קשה כדי שנשב עכשיו בבית קפה יפה במרינה דל ריי ונשתה את הקפוצ׳ינו הזה. מי שנכנס לעסקי המסעדנות יודע שזו לא עבודה של תשע עד חמש. אלו אנשים שעובדים מאוד קשה, המון שעות ובהתחלה לא מרוויחים הרבה כסף.
בפוד קאסט אנחנו מספרים סיפורים של טבחים, בעלי כרמים, בריסטה מן, חברות משקאות, קבוצות של מסעדות בתי מלון וריזורטים מסביב לעולם; כך אנחנו מביעים את הערכה שכל כך מגיעה לאנשים הללו.״

איך אתה רואה את ON THE PASS בעתיד?
״אני רואה התוכנית שלי בונה קהילה של אנשים שאוהבים אוכל, מדברים, נפגשים ועובדים ביחד. לכל אחד יש משהו שהוא יכול לתרום לאחר ולעזור לו בעסק שלו. אני רוצה שהפודקאסט שלנו יחבר אוהבי אוכל מכל רחבי העולם.״

את ON THE PASS תוכלו למצוא בכל אפליקציות הפודקאסטים.

לינק לפוד קאסט

אינסטגרם של הפוד קאסט

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE