הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע ירי בחוף בלוס אנג'לס: חמישה בני אדם נפצעו - החשודים במנוסה
שני חשודים התווכחו עם חבורה של עד 30 צעירים בחוף רויאל פאלמס, ולאחר שהרוחות התלהטו הם שלפו אקדחים חצי אוטומטיים וירו לכל עבר. "האלימות זורעת הרס בקהילה שלנו"

אירוע ירי נרשם בחוף בלוס אנג'לס בשעות אחר הצהריים של יום שבת, כאשר שני חשודים בפתחו באש ופצעו חמישה בני אדם שאושפזו בבתי חולים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כוחות של משטרת לוס אנג'לס הוזעקו לחוף רויאל פאלמס שבסן פדרו, ליד פסאו דל מר, בסביבות השעה 5:45 אחר הצהריים בעקבות דיווחים על ירי, ובהגיעם למקום הם מצאו ארבעה גברים עם פצעי ירי. 

מאוחר יותר, קצת לפני השעה 7:00 בערב, נודע למשטרה כי אדם חמישי שהיה במקום נפצע כתוצאה מהירי ופונה לבית החולים על ידי חבר.

על פי החקירה, שני חשודים פנו לקבוצה של כ-20 עד 30 צעירים בשנות ה-20 לחייהם שבילו על החוף. הצדדים החלו להתווכח, עד ששני הגברים שלפו אקדחים חצי אוטומטיים וירו לפחות עשרה כדורים - עד שנמלטו מהמקום במכונית סדאן כסופה. 

הכדורים פגעו גם באנשים אחרים על החוף, וגילי הקורבנות נעו בין 15 שנה ועד 51. כולם הועברו לטיפול בבית חולים באזור, כאשר על פי הדיווחים ארבעה מהם היו במצב יציב ואחד במצב אנוש.

בשלב זה, המשטרה עדיין לא הצליחה לאתר את החשודים. דובר LAPD, וורן מור, תיאר את אחד החשודים כגבר בשנות ה-20 לחייו, לבוש כולו שחור, כולל מסכה שחורה. 

מוקדם יותר באותו היום, משרד מחוז לוס אנג'לס ו-LAPD, אירחו אירוע בו הרשויות למעשה קנו מתושבים כלי נשק, זאת במטרה לנקות את הרחובות ולהפוך אותם לבטוחים יותר. תושבי האזור הביאו למקום 45 אקדחים, כולל ארבעה נשקי תקיפה.

מפקחת מחוז לוס אנג'לס, ג'ניס האן, וחבר מועצת העיר טים מקאוסקר, פרסמו הצהרה משותפת בה כתבו: "אנחנו זועמים ועצובים על הירי בחוף רויאל פאלמס בסן פדרו, שהותיר חמישה אנשים פצועים. זה אירוני באופן טרגי, שרק היום, במרחק כמה קילומטרים מהזירה, אירחנו אירוע בו העירייה קנתה נשקים מאנשים".

"האלימות בנשק זורעת הרס בקהילה שלנו", הוסיפו השניים. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE