הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: 60 שנות מאסר למסתנן מהונדורס שרצח את נותן החסות שלו
המהגר הצליח להיכנס לארה"ב לאחר ששיקר לסוכני הגבול כי הוא קטין בן 17 - מה שנתן לו את הזכות הפדרלית לחצות את הגבול

מהגר בן 25 שהתחזה לקטין כדי שסוכני הגבול יאפשרו לו לחצות ממקסיקו אל ארצות הברית, נידון ל-60 שנות מאסר לאחר שרצח אב לארבעה שקיבל אותו לחיקו וניסה לסייע לו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

יירי נואל מדינה אולואה, תושב הונדורס, הגיע לבית המשפט בפלורידה ביום שישי, שם הודה כי דקר למוות את פרנסיסקו חוויאר קואלר בן ה-64, באוקטובר 2021 - ימים לאחר שקואלר הסכים לקחת את המהגר לביתו. 

תובעת המדינה מליסה נלסון פרסמה הצהרה בה תקפה את מדיניות הממשלה: "כפי שראינו פעם אחר פעם, הכישלון של הממשלה הפדרלית לאבטח את הגבול של האומה שלנו הוביל לזלזול בקהילה המקומית".

"הפעם, באופן טרגי, זו הייתה הקהילה שלנו לאחר שמסתנן בלתי חוקי רצח אדם חף מפשע. עם זאת, עונש של 60 שנה מבטיח שמדינה אולואה לעולם לא יוכל לפגוע באזרח שומר חוק אחר", הוסיפה. 

כזכור, מדינה אולואה הגיע מהונדורס למקסיקו ואז לגבול הדרומי עם ארצות הברית, שם נתן לסוכנים שם בדוי ושיקר להם שהוא בן 17, שבע שנים פחות ממה שהיה בפועל. הרשויות נתנו לו להיכנס, כחלק מהמדיניות הפדרלית המחייבת להכניס קטינים המגיעים לגבול ללא ליווי מבוגר, זאת במקום לגרשם. 

קואלר התגייס לסייע למדינה אולואה, ולקח אותו עד לביתו שבג'קסונוויל, שם גר עם ארבעת ילדיו, ואף נתן לו לעבוד בחנות המשפחתית שלו. יש לציין כי לא פורסם מאיזו סיבה קואלר לקח את הבחור לביתו.

סוכנות הגבול לא הצליחה לעלות על השקר של מדינה אולואה עד שבוע לאחר שדקר את קואלר, שעל פי העדויות התייחס אליו "כמו בן". 

המשטרה עצרה את המהגר לאחר שמצאו אותו מכוסה בדם, ובביתו של קואלר שובל דם הוביל אל גופתו השרועה בסלון. בן ה-24 תועד במצלמה הביתית דוקר את בעל הבית "מספר רב של פעמים ומכה אותו שוב ושוב עם כיסא". 

על פי כתב האישום, מדינה אולואה התקשר לאמו בדמעות ובכה: "הרגתי אותו, הרגתי אותו". הוא אפילו התקשר לחבר אחר והתוודה באוזנו, וגם שלח הודעה: "הרגתי את דוד פרנסיסקו". 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE