הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיהנום על טיסת סאות'ווסט: ציפור פגעה במנוע - והסיפון התמלא בעשן
הטייסת ביצעה נחיתת חירום מוצלחת עם מנוע אחד בלבד, בזמן שהנוסעים היו ברגעים המפחידים של חייהם בעוד הם מנסים להוציא את מסכות החמצן שלא שוחררו כראוי

טיסת סאות'ווסט איירליינס לפלורידה הפכה לגיהנום עבור הנוסעים לאחר שציפור פגעה באחד ממנועי המטוס - וגרמה לסיפון להתמלא בעשן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טיסה 3923 מהוואנה, קובה, לפורד לודרדייל נאלצה לבצע נחיתת חירום זמן קצר לאחר שהמריאה ביום ראשון. 

בתיעוד מרגעי האימה על הסיפון, ניתן לראות את הנוסעים מבוהלים עם מסכות חמצן משוחררות, והורים מנסים לעזור לילדיהם. 

עם זאת, על פי הדיווחים, נראה שהיה כשל באמצעי הבטיחות. 

הנוסע סטיבן רודריגז סיפר לחדשות שהיה "בום גדול, כמו פיצוץ" לפני שהסיפון התמלא בעשן ותאורת החירום נדלקה.

 

 

 

"אנשים לקחו את העניינים לידיים, ובכוח הכו בגג המטוס כדי להוציא את המסכות. הידיים של כמה נוסעים התמלאו בדם בגלל המכות הללו". סיפר רודריגז, והוסיף את תחושותיו האישיות: "למען האמת, חשבתי שזה הזמן שלי ללכת. הייתי מבועת".

לבסוף, עם מנוע אחד בלבד, הטייסת של מטוס בואינג 737 ביצעה נחיתת חירום מוצלחת בנמל התעופה חוסה מרטי שבקובה. 

דובר סאות'ווסט איירליינס אמר בהצהרה: "הטיסה חוותה פגיעה של ציפור במנוע ובאף של המטוס, זמן קצר לאחר ההמראה… אנחנו משבחים את הפעולות המהירות והמקצועיות של הטייסים והדיילים שלנו בתגובה לאירוע הזה. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות ופנינו אליהם כדי לתת מענה לצרכיהם ולהציע תמיכה".

 

 

מדובר בעוד תקרית מפחידה בתעופה, כאשר לפני ימים בודדים מטען נייד התלקח בתוך תיק של אחד הנוסעים בטיסה מדאלאס לאורלנדו. הסיפון התמלא בעשן, והמטוס ביצע נחיתת חירום בג'קסונוויל. 

לפני כן, ברק פגע במטוס שהמריא מטקסס לגרמניה, וגרם לו לצנוח כ-300 מטרים בבת אחת, בזמן ששלט חגורות הבטיחות היה כבוי. שבעה בני אדם אושפזו בבתי חולים לאחר נחיתת חירום בנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון-דאלאס. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE