הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: בן 22 נכנס לבית ספר - ותקף מינית שלוש נערות
החשוד, שככל הנראה למד באותו התיכון, נכנס דרך כניסה צדדית מחניית התלמידים והלך לשירותי הבנות - שם הטריד נערה בת 14. לאחר מעצרו, התברר כי תקף לפחות שתיים נוספות

צעיר בן 22 נמצא במעצר בחשד לשורה של תקיפות מיניות, לאחר שנכנס ביום שני לבית ספר תיכון בקליפורניה ותקף מינית לפחות שלוש נערות, שהעידו שהוא "נגע בהן בצורה בלתי הולמת". 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: גוגל מפס)

 

משטרת העיר ברבנק שבמחוז לוס אנג'לס מסרה כי החשוד הוא פטריק נזריאן בן ה-22 מגלנדייל, והוא מוחזק במעצר עם ערבות בסך של 1.2 מיליון דולר בגין חטיפה ותקיפה מינית. 

החקירה עוד נמצאת בעיצומה, אך לפי הפרטים שפורסמו החשוד נכנס לבית ספר התיכון ברבנק בסביבות השעה 9:00 בבוקר, ככל הנראה דרך דלת לא נעולה הנמצאת בחניית הרכבים עבור התלמידים. על פי הדיווחים, נזריאן הוא בוגר אותו מוסד לימודים.

על פי האישומים, נזריאן התקרב לנערה בת 14, שהייתה בשירותים בתוך בית הספר, ותקף אותה מינית. המשטרה מסרה כי התנהל "מאבק קצר" בין השניים, עד שהוא נמלט. צוות ביה"ס זיהה את המתרחש ועצר את החשוד, והחזיקו אותו עד להגעת השוטרים.

כאשר השוטרים הגיעו, הנערה סיפרה להם כי "גבר שהיא לא הכירה פנה אליה" בזמן שהיא השתמשה בשירותים. 

עם המשך החקירה, התברר כי נערה נוספת בת 14 ואחת אחרת בת 17 נפלו קורבן לאותו חשוד, ש"נגע בהן באופן בלתי הולם", כפי שנכתב בתלונה. 

מפקד מחוז בית הספר המאוחד של ברבנק, מאט היל, מסר בהצהרה כי "המחוז רואה ברצינות רבה את האירוע הזה וישתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה. אנחנו גם עורכים חקירה פנימית בעניין הזה. שמירה על ביטחון התלמידים שלנו היא בעלת חשיבות עליונה".




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE