הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע אלים במזרח אל.איי: 3 שוטרים נפצעו מירי על ידי אדם מבוקש שהתבצר שעות בבית
החשוד, שהפר את תנאי שחרורו והיה מבוקש בגין עבירה פלילית, סירב להישמע להוראות אנשי הביטחון במשך כחמש שעות. לבסוף כוחות SWAT פרצו למקום, ומצאו את החשוד מת

שלושה שוטרים אושפזו בבית החולים לאחר שנורו על ידי אדם חמוש בזמן שהם ביצעו חקירה במזרח לוס אנג'לס ביום רביעי. כעבור כמה שעות, החשוד אותר ללא רוח חיים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

כוחות משטרה הוזעקו לשכונת לינקולן הייטס בשל דיווח על משוחרר על תנאי אשר מפר את הכללים. הם הגיעו לאזור בסביבות השעה 4:30 בצהריים וזיהו את החשוד, אשר היה מבוקש בגין עבירה פלילית שלא פורסמה לציבור, בעודו מתבצר בבניין בצומת מיסיון וברודווי. 

אנשי הביטחון, בהם יחידת K-9, ניסו להוציא את החשוד מהמבנה, אלא הוא סירב להישמע להוראות. בשלב כלשהו, הכוחות החליטו להשתמש בגז מדמיע - מה שגרם לחשוד לצאת לעברם ולפתוח בצרור יריות. 

שלושה מאנשי המשטרה נפצעו כתוצאה מהירי, ופונו למרכז הרפואי LAC+USC. אחד מהשוטרים נורה בבטנו, בעוד השניים האחרים סובלים מפצעי ירי בגפיים. במזל, כל השלושה מאושפזים במצב יציב ללא סכנת חיים.

בינתיים, צוותי SWAT הגיעו למקום והכריזו על 'התראה טקטית עירונית', ועל פי שידור ישיר של Sky5, ניתן היה לראות כוחות מתקדמים למבנה. בשלב מסוים, גם ניתן היה לראות גבר קשיש וילד מלווים אל מחוץ לבית.

 

 

בסביבות השעה 8:45 בערב, הכוחות השתמשו פעם נוספת בגז מדמיע במקום בו התבצר החשוד, וזמן קצר לאחר מכן קציני SWAT נכנסו לבית. 

אז, הם מצאו את החשוד שרוע על הרצפה. "כשערכו חיפוש באזור הזה, הם איתרו את החשוד שלא היה בהכרה", נמסר מהמשטרה. 

כוחות הצלה שנכנסו לזירה ובדקו את החשוד, נאלצו לקבוע את מותו במקום. בינתיים, נסיבות מותו טרם פורסמו, והרשויות לא סיפקו מידע נוסף על החשוד ופשעיו. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE