הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשש לחיי שלוש נשים מטקסס שנעלמו במהלך ביקור במקסיקו
כשבוע לאחר שארבעה אמריקאים נחטפו במקסיקו ושניים מתוכם נורו למוות, רשויות החוק פרסמו כי שלוש נשים מטקסס ביקרו במקסיקו בחודש שעבר, ומאז נעלמו עקבותיהן

שתי אחיות ואישה נוספת מטקסס נעלמו בחודש שעבר בעת שביקרו במקסיקו, כך הודיעו שלשום (שישי) רשויות החוק בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לא ברור מה עלה בגורלן של שלוש השנים, שנעלמו לפני כשבועיים, אך בני המשפחה חוששים לחייהן - בייחוד לאור התקרית בשבוע שעבר שבה ארבעה אמריקאים נחטפו (ושניים מתוכם נורו למוות) בעת שביקרו במקסיקו.

בהודעה שפורסמה בשעות הצהריים של יום שישי ע"י ה-FBI הוסבר כי שתי האחיות גרות בפניטס (Penitas), עיירת גבול בדרום טקסס. הן זוהו מריצה פרז-ריוס בת ה-47 ומרינה פרז-ריוס בת ה-48. חברה נוספת, דורה סאנז, נעלמה אף היא.

"אנחנו יודעים שבני המשפחה שלהן יצרו קשר עם גופי אכיפת חוק במקסיקו, שפתחו בחקירה", הסביר רואל ברמאה, מפקד המשטרה בעיירה.

 

מימין לשמאל: סאנז, מרינה ריוס ומריצה ריוס

 

לפי רשויות ההגירה הפדרליות, שלוש הנשים חצו את הגבול למקסיקו ב-24 בפברואר - ככל הנראה במטרה למכור בגדים בשוק הפשפשים מקומי.

בעלה של אחת האחיות שוחח עם אשתו לאחר שהגיעה למקסיקו, אך הוא התחיל לחשוש כאשר לא הצליח לתפוס אותה בשנית: "הוא ניסה לדבר איתה בסוף השבוע, והגיע אלינו ביום שני כדי לדווח עליה כנעדרת", סיפר ברמאה.

עוד הוסיף מפקד המשטרה כי שלוש הנשים נסעו ברכב מסוג שברולט סילברדו, לעבר העיר מונטמורלוס שבמדינת נואבו לאון - כשלוש שעות נסיעה מהגבול.

כאמור, החשש הגדול הוא ששלוש הנשים נחטפו באיומי אקדח כפי שקרה לארבעת האמריקאים בשבוע שעבר. בתקרית זו, שניים מתוכם נורו למוות ושניים נוספים חזרו בשלום לארצות הברית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE