הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בכיר במערכת הביטחון האמריקאית: הימנעו מלהגיע למקסיקו
האירועים האלימים האחרונים, בהם נחטפו ונרצחו אזרחי ארצות הברית, מדאיגים מאוד את אנשי הביטחון - בעיקר לקראת חופשת האביב במהלכה המונים צפוים לחצות את הגבול

הרשויות בטקסס הוציאו אזהרה לכלל האמריקאים לפיה מומלץ להימנע מלהגיע למקסיקו, במיוחד בתקופת חופשת האביב - זאת לאחר העלייה האחרונה בחטיפות אלימות בהן היו מעורבים אזרחי ארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

"אלימות קרטלי הסמים ופעילות פלילית אחרת מהווים איום בטיחותי משמעותי לכל מי שחוצה למקסיקו ברגע זה", אמר בהצהרה סטיבן מקרו, מנהל המחלקה לבטיחות הציבור בטקסס (DPS).

סגן כריס אוליברז, בכיר נוסף ב-DPS, אמר בראיון לרשת 'פוקס ניוז' כי המחלקה שלו מבצעת אימונים כיצד להתמודד עם המונים שיבקשו לחצות את הגבול בימי חופשת האביב:

"כרגע זה מסוכן מדי עם העלייה באלימות ובחטיפות שמתחרשות במקסיקו. אני לא יכול להדגיש מספיק בפני אלה שחושבים לנסוע למקסיקו, במיוחד בתקופת חופשת האביב… הימנעו מהאזורים האלה ככל האפשר".

לצד זה, מחלקת המדינה האמריקאית פרסמה אזהרת מסע ברמה ארבע, החמורה ביותר, לגבי ארבע מדינות במקסיקו. זאת בשל תקריות חריגות ביותר שאירעו לאחרונה. 

ביום שישי פורסם כי שתי אחיות מטקסס וחברה שלהן, חצו את הגבול למקסיקו בחודש שעבר כדי למכור בגדים בשוק הפשפשים, וכבר שבועיים שהן נעדרות. 

ה-FBI מסר כי מריצה טרינידד פרז ריוס בת ה-47 ואחותה מרינה פרז ריוס בת ה-48, וחברתן דורה אלישיה סרוונטס סאנץ בת ה-53, נעלמו לאחר שנסעו בשברולט ירוקה משנות ה-90 לשוק הפשפשים בעיר מונטמורלוס, כשלוש שעות נסיעה מהגבול.

עוד לפני שפורסם על היעדרותן המדאיגה, ארבעה חברים מדרום קרוליינה נסעו לאותה עיר כדי לבצע ניתוח קוסמטי לאחת החברות, אלא שפתאום הם מצאו את עצמם תחת אש של חברי קרטל חמושים - שחטפו אותם. באותו מארב, אזרחית מקסיקנית בת 33 נהרגה.

 

 

לאחר כמה ימים הרשויות הצליחו למצוא את הארבעה מוחבאים בתוך צריף עץ מבודד - כאשר שניים לא בין החיים ושניים פצועים. שישה בני אדם נעצרו לאחר שהקרטל החליט לקחת אחריות והסגיר את המעורבים במארב.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE