הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התואר המלכותי החדש של הנסיך אדוארד ואשתו סופי
עכשיו זה רשמי, המלך צ׳ארלס כיבד את רצונו של אביו המנוח והעניק לאחיו הצעיר ולאשתו את התארים הדוכס והדוכסית. כידוע, מדובר על טייטל נוצץ וחשוב במיוחד בשרשרת המלכותית ומדובר בבשורה מרגשת עבור השניים

ימים ספורים בלבד לאחר שחגג הנסיך אדוארד את יום הולדתו ה-59 קיבל מהמלך, אחיו הגדול, את המתנה לה השתוקק במשך זמן רב - את תואר הדוכס מאדינבורו. זאת כידוע לאחר שהנסיך הארי ואשתו, הדוכסית מייגן מרקל, החליטו להעניק לילדיהם את התארים נסיך ונסיכה, כעת גם הנסיך אדוארד זכה לתואר הנחשק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התארים החדשים של אדוארד וסופי אשתו הם התארים בדרגה הגבוהה ביותר מבין בני המלוכה - מלבד המלך צ'רלס עצמו כמובן. מקורבים למשפחת המלוכה מספרים כי הנסיך אדוארד היה קרוב במיוחד לאביו ובשנותיו האחרונות של פיליפ לקח על עצמו עוד ועוד מתחומי האחריות שלו.

לאחר מותה של אליזבת אנשי החצר החלו לדון בתואר הדוכס מאדינבורו ורבים הרגישו כי זה לא יהיה נכון לא לכבד את רצונו של פיליפ. לבסוף החליט צ'רלס להעניק את התואר הנחשק גם לסופי, אשתו של אדוארד. "הוד מלכותו שמח להעניק את דוכסות אדינבורו לנסיך אדוארד, הרוזן מווסקס, לרגל יום הולדתו ה-59. התואר יוחזק על ידי הנסיך אדוארד לאורך כל חייו", נמסר מטעם הארמון.

עוד מספרים מקורות מהארמון כי לאחר מותו של פיליפ סופי הגיעה לבקר את אליזבת כמעט בכל יום והייתה לצידה ברוב סופי השבוע. בימים הבודדים שלא יכלה להגיע לבקר אותה באופן אישי דאגה הרוזנת מווסקס להתקשר לחמותה לפחות פעם ביום.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE